lørdag 7. februar 2015

Blogg Lotteri ;)

   
  
Hvem liker vel ikkje et godt Lotteri?Ja eg vet at DU setter pris på det, det er spennende, gøy og det ER kjekt når man har muligheten til å vinne noe lekker, Ikkje sant!?? 

Nå er det ikkje lotteri hos meg i dag, men det skjer nok noe snart-men det er andre som også vet å sette pris på sine lesere sine,
så KOS deg i vei!







Men inne hos BUNDINGEN , DER er det Lotteri! :) 
Å jammen kan du vinne noen lekre pulsvotter ;) 
EG har veldig lyst på de GRÅ eg så du kan heller
ønske deg de hvite, Ok? Deal? hihi

Det er verdt et besøk og eg krysser pinnene for at et av disse 
parene havner i MIN postkasse hehe

Lykke til :) 


Ellers sitter eg her bare å GLEDER meg! 
GLEDER meg til å sitte her på Rouche igjen 
og bare NYTE tilværelsen! <3


For ikkje å snakke om å vandre på Manara/Beirut i sola :) 
Her kan man spise f.eks grillede DIGRE maiskolber 
m/smør og salt mens man nyter den flotte utsikten 
både om dagen og kwellen ;) 

For deg som gjerne bare har opplevd Beirut gjennom 
Nyhetsbilde kan det gjerne være vanskelig å forstå, men det ER
virkelig et FANTASTISK sted å være; Plassen, menneskene, 
livet, atmosfæren, ja ALT er så herlig :) 

Åååååå JA eg lengter utrolig mye tilbake og
er det gjerne ikkje såååå lenge igjen :) 

******

I mens får eg sitte her i kroken å høre på "halen" til han Ola hehe
Jepp, det blåser godt her i vest skal eg si deg! Regner, snør
og hagler gjør det også-GLAD eg slipper å gå UT hehe
Sender noen tanker nordover og HÅPER skadene der
ikkje blir alt for omfattende!!! Var MYE trist forrige
gangen det stormet som verst! 

Sitter her å potler med Dukkeklær,
det tar da jammen meg tid selv om det er smått hehe
Satser på å ha minst 4 sett klar til dukken så eg
må jammen bare henge i hehe 

Håper du har en bra dag du også?
River det i husveggene dine? 
Husket å surret fast trampolinen? 





KOoOS deg litt under teppe og
i dette supre inneværet! 







"Bare det å ha et sted
å lengte til er 
en verdi i livet"

"Alle våre drømmer kan
bli virkelige hvis
vi har mot
til å følge dem" 






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille ;) 

4 kommentarer:

Wenche sa...

Ser fantastisk ut, Beirut. Kan godt forstå at du lengter. Her har vi sikkert lille Ole på besøk. Røsker godt, men på langt nær så voldsom som nordpå. jeg strikker votter, men det ser ut som om de blir altfor store til meg. Rekker ikke opp, finner sikkert noen de passer til:) ha en fin lørdagskveld, klem

Sylvia sa...

Her har det blåst litt i dag, men det er sånn fønvind, så det var faktisk deilig å ut å gå i dag. Frisk luft er jo ikke dumt.
Beirut ser flott ut. Skal dere flytte dit i år? Du snakket noe om at leieperioden på leiligheten gikk ut snart, så istedetfor å finne seg en ny, så flytter dere, eller?
Forbaska med den krigen overalt.
Her sitter jeg å avslutter prosjekt nr to i dag......på tide å begynne på etpar nye ting, vettu ;)
Her er alt fint. Skal snart wooke litt, så da blir det mat på oss. Ha en herlig kveld. Klem

Sophies verden sa...

Har ikke sett så mye til "Ole" enda... men han dukke nok opp hær i natt i følge værprognosan ;) Har fått bært inn ved, og fylt huset med tente lys, og med en mann som kokkelerer kan æ sitt i stua og kose mæ med strikkinga :) Ha en super kveld i vest ;) Klem fra Kirkenes :)

Vibbedille sa...

Sylvia; Leiligheten bor i nå kan me bo i så lenge med vil egentlig så det blir i tilfellet å si opp kontrakten ;) Litt trist det også for me trives kjempegodt her, men i løpet av sommeren skjer et passende veiskille; Jr skal på ungdomskolen og Solstråla på Universitete og da passer det jo fint å bryte opp, men det er mye som står på spill og spiller inn, så avgjørelsen blir tatt en gang før sommeren ;) Men ME er klare :)