onsdag 18. februar 2015

Hold egga varme!

Er DU klar for en PåskeFrokost? Hmmm varme egg og godt pålegg? Male og lage mange morsomme egg:) Du har fortsatt GOD tid til å lage til det lille extra! Tar noen få timer og du kan spre litt farge rundt på bordet en tidlig morgen 



Det er jammen ikkje dumt å ha luer på egga, iallefall ikkje om
man har 2 ungdommer i hus hehe Egga kan virkelig få
ligge å vente noen gange og det er ikkje godt med kalde egg!


Disse er SUPER enkle å lage og tar jammen ikkje lange stunden!
Oppskriften finner du på tysk og engelsk HER!

Som vanlig har eg brukt Petunia og når nr 2,5 mm


Jepp, nå begynner me å få litt fersk påskepynt, 
kjenner eg gleder meg til å pynte hehe

Kommer jo faktisk litt i VÅR stemning av alle disse fargene :) 

DENNE familien er iallefall klar, er du? 


*****

Vettu ka?
EG sitter faktisk her og er skikkelig sulten!!!
Skal straks springen gjennom dusjen før eg setter gryta
med fiskeboller på varmen og da skal eg jammen spise hehe
Smadra fiskeboller er bare om ENDA bedre dagen etter på ;) 
Prøvde faktisk Sunnmøre sine denne gang og de var ikkje dumme  

Ellers i dag skifta eg litt på sengene så nå er det så
rent og herlig atte, godt når slike ting er gjort!

Derfor kan eg, etter dusj og middag, sette meg ned med
rimelig god samvittig og DA skal eg overfalle raglanfellinga! ;) 
Jepp, for ute er det bare grått og trist ;) 


Hvordan er din dag så langt? 
Håper du har en fin ettermiddag og at kwellen blir god :) 





KOoOS deg masse, sleng beina
på bordet og strikk noen pinner ;) 




"Personlig har jeg funnet ut
at det er ting som er
adskillig hyggeligere her
i livet enn å gå
rundt og være prektig"






Go`klem fra ei glad og fornøyd Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

God kveld i stua Vibeke. Har nettopp satt meg etter en kjøttkakemiddag som Mannen hadde klar da jeg kom hjem fra jobb. Og så i
Har jeg kjøpt med meg et nytt krus fra MENT i dag, så det skal jeg ha te i senere.
De eggvarmerne var herlige!! Og jammen har du en hel gjeng klar til påske. Du er herlig, altså.
Jeg ser det er tegna på ansikter, din lille familie. Det kunne vært meg som hadde gjort, for slik driver jeg også med, he he....
Nå er det strikking og kos.
Ps: her har det vært deilig vårvær med 6 grader pluss i dag.
Klem