fredag 27. mars 2015

Påske, Strikketøy og Sjokolade

 Sjokolade og påske!
ENDELIG!
Ahaaa det er så koselig!
Iallefall om man kan 
innvie UteStrikkeSesongen.

Det yrer av vårblomster,
bjørka spretter og det 
lukter sååå godt ute!

Ja bortsett fra når nabobonden har gasset hele nabolaget hehe





Glemt var Solstråla sin Svensketur i morgen da me sto å forsynte oss av RÅBILLIG snop på Rema HAHA 
4 kg er vel ingenting? hihi

Jaja er jo lurt å handle inn litt stort når Jr skal feire 13 års dagen 
sin rett etter påske ;) 
Men det ER gøy når det er så billig, for det blir jammen fort dyrt
med Smågodt til vanlig :) 
Mange favoritter som skal nytes hele påska, jammen godt eg egentlig spiser minimalt, men har kjøpt mye av mine egne favoritter hehe *Skummelt* hehe


Strikketøyet er klar og sjansene for at Wiola blir ferdig i løpet av ferien er absolutt til stedet :) 
Gjett om eg skal KOSE meg!


Blir bare mer og mer GLAD i disse fargekombinasjonene :) 
Nå skal eg bare strikke arm nr 2 
og så er det full fart på bærestykket :) 

Nå kan du kjøpe oppskriften til Wiola HER! 


Habibi og eg hentet hjem en del av handlingen i dag og noe blir det
nok til uka også. Da me kom hjem tok eg kun av meg skoene og satte i gang her hjemme! GLAD var 
eg for at eg tidligere i uka vasket stua! 
I formiddag vaska eg Jr sitt rom og nå gjensto bare påskepynten :) 

Jr sine staselige kyllinger får alltid hedersplass i vinduet :) 
Begynner å bli noen år disse nå, men akk de er så søte 


SELVFØLGELIG; Årets "ekleste" kaniner har 
Horror Show ved Tv`en :) 


Treet er pynta.......


....og kroken er pynta :) 

Kjenner mer og mer på det at STERKE farger 
er FLOTT til Påske :) 
Blir virkelig glad og fornøyd med slike fargeklatter :) 
Kjekt å endelig ha noe pynt som eg selv har laga :) 

******

Er i grunnen ganske så skutt og kunne tenkt meg et par timer under dyna,  men får besøk snart så da satser eg heller på å sove lenge 
i morgen ;) Mulig eg rekker en blund på sofaen?? ;) 

Formen begynner å komme seg, men eg kjenner at min timeplan i dag ble litt i overkant og siste halvtimen gikk KUN på viljen hehe

Håper du også har en fine dag og at du skal
KOSE deg masse de neste dagene :) 





HA EN STRÅLENDE, 
EVENTYRLIG HERLIG PÅSKE :) 







"Bølgene danser på sjøen, 
i parken har duene fest.
Hvem har sagt at snøen
og påske på fjellet er best?"








Go`klem fra Vibbedille som har det som plommen i egget!

4 kommentarer:

Sylvia sa...

Hallo. Nå var det visst en stund siden.....
I går kom en kunde inn i butikken med Wiolagenseren på. Og da tenkte jeg på deg.Den var så lekker! Så gled deg til du blir ferdig, he he
Oppskriften stod i et ukeblad, men den selges også alene, altså?
Jeg må handle inn mat og snop til tirsdag, jeg, for da får jeg lønning. Akurat nå er det litt skrapa her.......kanskje jeg må bake litt?
Jeg skal jobbe til uka, og ellers skal jeg bare være hjemme å kose meg sammen med familien.
Ha en riktig fin helg. Klem

Vibbedille sa...

Jepp nå kan Wiola oppskriften kjøpes som vanlig oppskrift å laste den ned fra Ravelry :) Må nok kjøpe den eg også hehe Liker å ha system i mappene mine på Pc`en, ja for et ukeblad blir jo utslitt og forsvinner hehe

Her har han Ali bakt, og skoleboller blir det til uka :)

AnnetteK sa...

Så flott du har pyntet til påske. Jeg har aldri pyntet til påske, for vi har alltid reist bort, men i år skal jeg jo faktisk være hjemme halve påska for å jobbe, så kanskje jeg skulle pyntet litt eksra? Ble i alle fall inspirert av å se hvor flott du har det.
Den kofta blir rålekker!!

God helg, og god påske!

Jane sa...

4 kg snop ....ummm rålekkert :-D

Den Wiola-genser er SÅ fin ......alt du laver er fint <3

God helg søde :-)