søndag 19. april 2015

Ei søt lita Ugle


Da ble eg ferdig gitt! 
Koselig å hekle litt sånn inni mellom og det går jo ganske fort, 
selv om det skal heklet et lite drøyt stykke 
med tynt garn og tynn nål :) 


Eg heklet den den i Silja på nål nr 2,5 og hele Ugle 
ble ca 18-19 cm høy. Brukte ganske nøyaktig 1 nøste 
Babyrosa og det andre er bare en rest :) 

Inni ugla har eg først en kopp med sånne små glass/plastikkuler
og resten er bare fylt opp med vatt :) 

Oppskriften på denne skjønnasen, ja den finner du HER!



I dag har det virkelig vært flott vær her i vest!
Ja Habibi bunkret opp ute på terrassen og eg serverte herlig 
Jordbær "Drink" hehe Parasoll må det være skal vites-
det er jo SOL! :) 



T.o.m Jr beveget seg ut! hehe
Etter hvert forsvant han ned til kameraten sin og etter 3-4 timer kom han hjem! DASSVÅT etter vannkrig med 
ballonger og hageslange! HAHA
Ja, nå er det nok offesielt startet, VÅREN altså hehe
Får bare krysse fingrene for at halsen hans tålte det hehe


Eg har sittet inn eg hehe
Jepp, satt inne å heklet og koset meg, 
ja eg var ute å hang opp klær-
DET er herlig det, å soltørke klær :) 

Fikk et aldri så lite besøk her på bordet, 
ja den kom flyvende inn bare!
DET må vel kalles LYKKE!??

Dette er en veldig liten marihøne, ikkje de der digre, 
så eg må virkelig si meg fornøyd med 
kameraet på den nye mobilen :) 


*****


Nå skal eg plukke opp Wiola igjen, men det spørs jo hvor lenge eg
får strikket! Du ser det, HELE spottlista i taket over meg tok
kwellen på fredagskvelden! ALLE 4 spottene bare slukket......
så me konkluderte med at det må være noe i den der "boksen"-
mulig eg må ringe elektrikeren i morgen........
*Ser sedlene flagre....* hehe





Men du?
KOoOS deg og ha en 
fine kwell og ei
FLOTT ny uke :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Herlighet, alle spotene bare sluknet? Jeg har hørt at hvis en spot går, så går de andre også, for da blir det spenning på de andre......må høre med sønnen om det er sant. Han utdanner seg innen elektro , og vet sikkert litt om det. Greit å ha en håndverker i familien, da....
Så skjønn Ugla di ble. Helt herlig. Å hekle er så morro.
Jeg synes gutta dine begynner å bli veldig like nå. Og så fin utsikt dere har fra verandaen deres.
Ha en fin uke, Vibeke. Klem

Yvonne sa...

Så herlig ugle!!!! Fiiiin mandag til deg!! Lenge siden jeg har lest blogg nå men kjekt å se de jeg leste før fortsatt er i slaget =)=) Nå er jeg begynt på an igjen med min blogg. Herlig =)

Bundingen sa...

Hos deg går det jammen unna! Kjempefin ugle! Jeg rekker nesten ikke annet enn barnepass og trilling om dagen, men det er nå koselig da. Akkurat nå er det ei stille stund med formiddagslur, men snart er det vel mat og trilletur som venter.

Ønsker deg en fin mandag!

Klem fra Kristiansund