torsdag 30. april 2015

Romantic Weekend for 2? Eller......4...

Sei meg ein ting, du og partneren din, reiser dere bort ofte alene?
Hmmmm eg måtte TENKA ei lita stund for å komme på NÅR meg og Habibi gjorde DET sist, 
eller om me i det hele tatt HAR gjort det! 

MEN, kom frem til at i april 1996, da var Solstråla ca 6 mnd,
DA var Habibi og eg ei helg på Farsund Fjordhotel! WOW!!!
Vel å merke var det i forbindelse med et Gullbryllup, men det varte jo ikkje så lenge så me fikk en del tid på egenhånd :) 

OM det blir en romantisk weekend eller not DET vet eg ikkje *Ler*
Eg skulle gjerne hatt ei helg i London, men der har i grunnen
Solstråla og eg lyst å reise sammen, tror hun og eg hadde hatt det TOPP da! hihi Uten guttene liksom! :) 


Ser ut for at det KAN bli litt Romance on the Screen, eller HVA??
Har DU sett den?
Eneste som gjør at eg har lyst å se den er jo fordi at HELE Norge sprang avgårde da den hadde premiere hehe Var du en av de?

Er det egentlig en GOD film med en BRA handling?
ELLER, er det retten og sletten bare sex??


ANYWAY så blir det opp til flere Nyanser her 
i skåle og DE skuffer aldri!
Mmmmm disse er SÅÅÅÅ gode! 
De var større før, men WHO CEARS??
De smaker KNALL GODT :) Jammy :) 


Sånn utover romantikk og sex skal eg kose meg med Wiola!
Nå er det faktisk ikkje sååå mye igjen før 
eg kan starte på vrangborda :) 
Får ta å prøve den på om noen omganger.

Eg skal uansett se videre på Rocky :) 
Har kost meg skikkelig med de 3 første et par kweller nå.

*****

Siste nytt på helsefronten er at legen ringte med prøveresultatene
i dag og det er som en Yo-Yo hehe
Stoffskiftet er ganske lavt ja og det hopper 
altså opp og ned som det vil, ENDELIG blir det en justering, skal NOK en gang øke Levaxin
fordi eg Zzooover mye og husker ingenting.
Krysser virkelig fingrene og HÅPER at det er DET som skal til :) 
Har også time på EndokrinKirurgisk avd på mandag og det kan jo
bli spennende å høre hva han også mener og tror :) 

Men nå, skal eg bare snu meg et par ganger og fixe litt
mer kaffi her før eg inntar kroken for kwellen :) 

Er litt i ørska ennå for eg måtte jo ha en kwil.....på 3,5 timer......






KOoOS deg masse og ha
ei herlig
LAAAANG helg :) 







Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

God kveld Vibeke
Da har jeg også fått satt meg for kvelden. Laaaang arbeidsdag på 9 timer i dag, og så laget jeg to hamburgere til Sophia og jeg da jeg kom hjem med bussen. Nå skal jeg se om jeg orker å ta frem strikketøyet, hi hi
Leeeenge siden jeg og Mannen hadde en sånn romantisk alenetur. Men jeg og Sophia har vært flinke til å dra på små jenteturer, og snart skal Mann og Sønn en weekend i London. Så vi må nok se langt etter det romantiske.
Fifty shades of Grey har jeg ikke sett, og ikke har jeg planer om det heller. For meg er det Dexter jeg vil se, men jeg får jo aldri tid!!!,
Koooos deg i kveld, du. Klem