fredag 17. april 2015

En fornøyelig fremdrift!

DEN følelsen når du siger godt ned i sofaen etter å ha gjennomført dagens "plikter" med stil og det med smil og glede på veien!
Ahaaa herlig;

Det er Fredag og det er 
HELG :) 


I dag spanderte eg på meg ein sånn GOE kosekaffi!
Mmmm den smakte SUPERT!
Eg, sånn heilt av meg sjøl kutta ut Burn for ca 1 mnd siden, 
ja du vet, det er ikkje bare bare å slutte hehe 
Det er jo såååå SNADDER
men de rundt meg mente det var slettes ikkje sunt hehe
Derfor er det extra godt å unne seg en liten glede i form av noen "edle" dråper hehe


Etter at eg hentet hjem litt sånn HelgeKos og hentet Jr rigget eg meg klar her i kroken for at ha litt etterlengtet ME TIME!

Som eg har nevnt før så har eg funnet et nytt sted å se filmer/serier;
Popcorn Time :) Kan anbefale dette :) Det er GRATIS! hihi

(Du søker det opp på Google, laster det ned og du får en popcornknapp på skrivebordet ditt som du klikker på når det er noe du vil se, de har NYE filmer/serier fra 2014/15 også) 

I dag fant eg en utrolig FLOTT film;
Så hvis du ikkje har noe særlig planer for helga kan eg ANBEFALE deg å se den! 
Ha en Kleenex i nærheten og kos deg :) 
Mange gode ting og tanker blir sagt og delt i denne filmen
og selv om man ikkje akkurat har kreft 
kan man kjenne seg litt igjen :) 
En virkelig flott film med gode skuespillere :) 


Forresten så har det vært en skikkelig VÅRDAG i dag!
For det første gikk eg bare avgårde i skjorte og (DUN)vest i dag hehe
Skikkelig HARRY, men det var jo så varmt!

Da eg kom hjem var det AV med ullsokkene og OPP med døra!
Som du vet er eg blitt en skikkelig frostmakk, 
men det var så herlig!
Gradestokken viste HELE 10 grader i skyggen :) 
Ja, og varmere skal det blir i helgen sies det, 
hørte eg spyling av terrassen?
Hmmm mulig eg må lokke Habibi ut med noe hehe


Har ikkje kommet så veldig mye lengre enn sist hehe
Men nå kan man se hvordan det blir i raglanøkingen og eg må jo si meg veldig fornøyd med 1.forsøk :) 

Nå skal eg bare strikke og øke annen hver runde til overdelen passer til under ermene og så blir det deling-
jepp, ser ut for at dette går veien, ja MIN vei :) 
Krysser fingrene for det :) 


Sånn utenom i dag skjedde det noe skikkelig koselig, 
må bare fortelle:
Mens eg sullet rundt på Senteret da eg var på en liten runde var det ei dame som spurte om eg heter GroVibeke, og DET gjør eg jo :) 
Det viser seg at hun "Kjenner" meg gjennom bloggen 
her og leser hva eg skriver, me ble virkelig stående å skravle! 
Vettu hva? 
DET var så koselig kan du tro :) 
YOU MADE MY DAY!!!
Ja du vet hvem du er :) 

Regner med at eg treffet deg igjen en dag, 
kanskje over hyllene på Nille? 
Kjempekoselig var det :) 


Da er i grunnen Jr og eg steinklar for HELG! 
JUHUUUUU

Eg skal bare springe ut på badet og få på meg pysjen :) 
Jepp, en god kwell blir det ikkje uten det hehe







KOoOS deg MAX
og ha en PERFEKT
Fredags kwell og ei
FLOTTE Helg :) 







Go`klem fra Vibbedille i ganske god form :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Heisann og god morgen Vibeke.
Jeg prøver å sprudle i vei i dag, for jeg har ligget våken halve natten , siden en av naboene hadde fest til kl 06 i dag tidlig. Jeg måtte opp kl 07, siden jeg skulle på jobb......ja så sitter jeg her med en diger kaffekopp og en Ibux , ønsker meg selv en fin dag, hi hi
Vårvær sier du? Ha, jeg tror det er på vei hit også.....skal bli herlig med litt sol på nesa igjen.
Og så morro å bli gjenkjent da.
Jeg har flere kunder som sier de følger min blogg, og det er jo koselig det.
Nei, nå får jeg lage en smoothie før jeg fyker på jobb. Så får man se hvordan dagen ender, tjohoooo!!!!
God lørdag. Klem