onsdag 2. desember 2015

Nytt fra Joji - Flotte Oppskrifter

Joji Locatelli

Jada, eg har vist MYE av Joji før fordi eg
ELSKER omtrent alt hun designer!
Har også strikket noe fra henne og eg digger det ;)
Nå er hun kommet litt nytt så SE og NYT:


Bildet over



Rafael Delceggio / Joji 




Joji




Rafael Delceggio / Joji




Rafael Delceggio / Joji



Hvis du ikkje har sett på alt det flotte hun har designet må du ta deg en tur inn HER!
Mye glede kan du også finne i Bloggen Hennes 

 * * * * *

Sitter her ennå eg å brenner på kalenderlyset og er me kommet oss ned på 1.desember så dvs at eg kan kose meg med lyset hele kwellen :) 

Men vettu ka?? Eg må, eller må ikkje, men eg VIL ut et tur! Har nemligen fått pakke som må hentes på Joker! JuHuuuu Det er pakke fra en av sponsorene som du kan vinne
og eg er så spent! 
Vettu? Nå har eg faktisk fått HELE 10 sponsorer og ALLE stiller med SUPER FLOTTE Premier!
WOW! Du har jammen MYE å glede deg til :) 

Tenkte eg skulle få rompa i gir å henge opp den siste maskinen med klær mens Ali svinger kjøkkenet
og når Amira ramler inn dørene skal eg bare farte ned på Joker å få hjem pakken :)

Deretter tennes ALLE lys i heimen og me roer ned tempoet og GARANTERT at eg må se Svenske Paradise Hotel med Amira i kwell - KvalitetsTid med jenta mi HAHA


Svinger innom en tur senere med
Vinneren av AIR- Garnet :) 





KOS deg og ha
Fine ettermiddagen :) 






Juleklem fra ei giret Vibbedille :) 

1 kommentar:

Else sa...

Tusind tak for fine opskrifter - der fandt jeg min nye jakke, det bliver Citadel, så nu skal der snart bestilles garn.

Kos dig og hav en dejlig aften