torsdag 10. desember 2015

SPONSOR Nr 9: Garn og Hobby - Garn



Garn og Hobby sponser Jubileumet med masse deilig bomullsgarn, supert til f.eks Klutestrikk!
Ikkja bare det, men nå om en måneds tid ja da kan me nesten bare gå i gang med vår- og sommergarderoben
og da er bomull tingen, ikkje minst kan me strikke til
de små me har rundt oss :)

Det rosa garnet over her var noen skikkelig fine
og STORE nøster, fargen er bare enda finere i RL!
Kan tenke meg en liten hekla, ja eller strikket
kjole til ei lita tulle <3 


150 gr Bomull

150 gr bomull

Garn og Hobby og mer enn bare garn, du finner både knapper, strikkepinner og ferdig strikka prosjekter :)
Du må nesten bare ta turen innom å se :) 

I tastende stund ser det ut for at Jubileumsinnlegget kan legges ut FØR Julehelga så dette er lovende, kommer til å ha det gående i ca 1 uke eller så tror eg - Ja for det fortjener alle disse flotte sponsorene og dvs at premien kommer eg
til å sende ut like over Nyttår :)

Akkurat nå er telleren på 1,964,481 - JuHuuuuu

* * * * *

Har vært en veldig TULLETE dag,
men med en fornuftig avsluttning!
Syns det er RART at eg har hatt migrene for det er
slettes ikkje tiden for det! Urettferdig!

Sov bortimot 3 timer og sto opp halv 7 da Amira kom fra jobb og halv 8 gikk Ali og eg UT i stormen! Helgehandelen skulle
i hus, de 2 timene me brukte på det gikk eg på JERNviljen, men nå tror eg gjerne at hodet "slipper" litt!
Amira har knødd nakken og det pleier å gjøre underverker :)

Alt det eg trenger til Julebaksten er iallefall i hus så nå er det slettes ingen unnskyldning for ikkje å bake! Har planer om en HELT spesiell kake i morgen,
Mmmmm kan tro DEN er fantastisk!

Jepp, eg skal legge ut oppskrift :) Det er en blanding fra ei oppskrift fra Norsk Ukeblad anno 1982 og min egen vilje HAHA Det er sånn en type som du
GJEMMER for de andre hehe


Resten av kwellen skal eg bare sitte helt stille til hodet er helt i boks, så unødvendig bortkasta tid altså! Fysj av meg!
Greit med de andre smertene som kan stoppe meg, ja for da er det bare en pause og en smertestillende så går det greit :)




Men OK, ha en fortsatt fin kwell, 
NYT timene og ha etter hvert
en Riktig God Natt :)






Juleklem fra ei Optimistisk Vibbedille :)

6 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Spennende nettbutikk. Flotte knapper til fornuftig pris, men savnet størrelsen på dem. Mulig øynene satt i veien.
Blir mer og mer imponert over hva du får til.
Liv

Vibbedille sa...

JuHuuuu det er SÅÅÅÅ gøy!
Tror eg må låne sleden til Nissefar når eg skal på posten hehe

Anne Elise sa...

Så fint garn! Hadde vært perfekt til kjole til mindtejenta i familien! Mye spennende i den butikken@

Sylvia Iremark sa...

Så gøy at telleren din går så fort oppover. Sikkert flere enn meg som må lese bloggen din og bli i godt humør :) Ønsker deg og dine en riktig god jul :)

Marion Grønvold sa...

Har delt bloggen din med 10 venner, håper du opplyser om hvordan de kan bli med på trekningen når du passerer 2 000 000 .Tusen takk for en koselig og artig blogg, gleder meg til hver dag. Julehilsen fra Marion.

Vibbedille sa...

Det kommer et helt EGET Jubileums Innlegg hvor man må kommentere for å bli med i trekningen av alle de flotte Premiene :)

Innlegget vil bli annonsert på vanlig måte, all over Facebook :)