tirsdag 10. januar 2012

DA er me i gang ;))

Etter at Habibi sitt fly var reist tok me oss en tur
MEXICANA , en plass ungene tydeligvis
har lagt sin elsk på!

Jr sine tårer ble tørket og maten smakte godt! 

Etterpå ble det shoppet litt TrøsteKoseKlær
til oss alle 3-det hører litt med liksom.....eller? 


Solstråla prøve seg på en "Lag-selv-Softis"
Ble faktisk ganske morsomt-burde absolutt hatt det på film!

IKEA hadde alt me ville ha på lager, 
så dette blir VIRKELIG spennende!!!
Yhaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Ja t.o.m  JYSK viste veldig GOD service
og kunne finne frem alt me skulle ha!

Det BESTE av alt er at ALT
blir levert helt INN i gangen her hjemme!!!
FANTASTISK!!!!


Ingen ble glemt, så derfor måtte me shoppe litt til Puzi også!
Hun inntok den nye Dunsenga uten protest!
I dag blir det klargjøring av ny dokasse og matskåler-
var helt rart, for hun frydet seg akkurat som hun
forsto at hun fikk gaver!!!
Skjønne Puzi`en vår!!!


Jr hadde problemer med å sove i går, 
savnet blir alltid størst når man liksom
skal innta roen-ble både snått og tårer.......
Da klokken bikket midtnatt ble det hodevondt 
og Paracet før han sovnet.......

Solstråla og eg krøp også tidlig til sengs, 
så da klokka ringte kl 6 var eg våken som et lys og sto opp!
Eg pakket dyna godt rundt Jr og lot han sove......
Eg mener- 5,5 t på hans øye gir ingen god dag
så derfor lar eg han sove til 9 og satser på
en bedre dag i dag og en SUPER dag i morgen ;))


Da skal eg bare sitte her å nyte stillhet og kaffi-
ja for dagen blir nok full av gjøremål!!!
Dette blir såååå spennende!!!
Skal komme med litt FØR bilder senere i dag, 
ja, eg mener, du må jo få med deg HVA me har startet på
MoHaaaaaa




KOS deg og ha en
STRÅLENDE dag!




Go`klem fra en OPPSPILT Vibbedille ;)))


4 kommentarer:

Bitt@mi sa...

Nå blir det spennende i heimen, skjønner jeg:)
Jr må få en klem fra meg:) Håper han får hvilt hodet sitt og er bedre i dag:)
Vi følger spent med:)
Masse klemmer!

hobbyvenn sa...

Så spennende med masse prosjekter mens mannen er på tur. Ventetiden går gjerne raskere også da.. Lykke til. Titter innom igjen og ser hva du skal finne på...

Kos med papir og saks sa...

Håper Jr. føler seg bedre i dag og gleder seg til dere skal starte med. for en flott seng puzi har fått, og ser virkelig at hun setter pris på den. Lykke til med alt du har på gang.

Må bare si at du har en super blogg, jeg er stadig innom å titter, men er ikke alltid flink til å kommentere.

Har lagt deg til i blogglisten min.

jannelea sa...

Heisan her skjer det ting. Gleder meg til å se hva det blir til av endringer - og det sjalet, det ser da bare kanonartig ut, både friskt og tøft og morsomt å strikke tipper jeg.

Herlig nevøbilde med koseteppe også!