lørdag 14. januar 2012

Strikke Action på gang her ;))

Solstråla fikk innvilget fri i dag (hehe) og dro på
KoseShopping med ei venninne-det var hun VEL unt!
(Derfor blir siste finish på Jr sitt rom
tatt i morgen, legger ut bilder da!)

Eg ga henne et oppdrag!
Det gikk ut på å kjøpe 5 Snella&Petronella 
knapper, hva som sto på de var det samme bare det var
noe kult fikk hun beskjed om-
eg ble veldig rørt da hun kom hjem å viste
hva knappene kunne skrive  ;))*snufs* 


Har nemlig NOK EN GANG ramla utpå glattisen
og meldt meg på SPORTS Strikking hehe
Dvs denne gangen er det 

Tenkte at eg skulle legge ALLE strikketøy i fra meg 
1 ukes tid MAX og strikke denne søøøøte ARLEEN vettu, 
og når eg nå har fått DE herlige knappen
bare dibber eg etter å starte!!!

Garnet eg skal bruke er KNALLHERLIG!!!
Det er nemligen Cascade220
(Link til garnet ligger et par innlegg tilbake) 


Nok et resultat av min GULLFISK hukommelse 
og nattlige sussler ute i nettverden.......

Boka hadde mye fint og du finner den på Capris  


Denne modellen så eg på RAVELRY i forrige uke-
syns den var sååå søt, men ser nå at eg i grunnen 
likte modellen på omslaget også!
Men dog ikkje SÅÅÅÅ utringet!
Lenge siden "Tuppen&Lillemor" var egnet for en vift hehe

Da bare venter eg til klokka bikket 00.00-
HÅPER at Fjellrosa da avslører kodeorden
til EM Strikken slik at eg kan sette i gang!
JUHUUUUUUU

*******

Jepp, det ER lørdag-HERLIGE dag!
Solstråla har som sagt vært på type
tenåringsKOSEshopping idag-
og jammen kjøpte hun ikkje et herlig sett
med koseklær til meg!
Nøttebrune så dan-Mmmmmmm
Tights, skjønn tynn offwhite topp m/erme+
en MEGA deilige stor strikke Cardigan i sjokoladebrun!
Sitter derfor her nydusjet og koser meg!

Men, ganske straks nå skal meg og bilen bare trille
ned bakken her å hente litt lørdagsmat!
Jepp, easy easy hehe Maxi har deilige BIFF!!!
MoHaaaaaaa!!!!

Sånn kan det retten og sletten går når KOKKEN
velger å dra på tur, enig i den??




Men DU?
KOS deg og NY en
KOSELIG og KALD 
Lørdag!!!




Go`Klem fra en IVRIG Vibbedille ;))


6 kommentarer:

Wenche sa...

Ha en fin lørdagskosekveld:)

Fru Keilegavlen sa...

Åååå, så koseleg at ho kjem heim med slike fine ord på knappane. Det skjønar eg at varmar ei mammas hjarte stort. Nydelege ting du har tenkt å strikke. Cascade 220 høyres spennande ut. Har enno ikkje prøvd det. Kanskje eg må bestille litt garn der eg og. Må snoke litt på der du bestiller. Ha ein fin laurdagskveld og heier på deg i EM. ;)

Kos med papir og saks sa...

så søte knapper du har fått deg. Lykke til med mesterskapstrikkingen. Jeg skal og være med, men er ikke helt sikker på hva jeg skal lage enda. Så får prøve å finne ut av det i morra

Marthe sa...

Åh, Amira er så skjønn... Ikke rart med så skjønn mamma!! Leiligheten blir nydelig!

Marthe
http://jinxscrapper.blogspot.com/

Elise sa...

Flotte knapper du fikk, herlig med flotte overraskelser fra ungdommene:) Jeg klør i fingrene etter å få strikke men må la det være en stund pga senebetennelse i en skulder. Ha en fortsatt god helg:)

Lise sa...

Knappene fra Snella og Petronella er geniale! :D