mandag 30. januar 2012

Fra MORGEN til KVELD ;))

TIDLIG morgen i vest!
NYDELIG!! 


Verre var det med morningen i Jr sin seng......
DER var det nemligen feber og hovne mandler.....
KJEDELIG!!! 


Har fått flere spørsmål de siste månedene 
om hvordan helsa er.....
Gidder liksom ikkje "dra" det opp i bloggen hver gang
det er litt sånn over the top, siden det omtrent er daglig......

Men, som du ser har eg et meget heavy medusin skap 
og DET er med på å holde meg utav senga og på beina!
"Klapper" for veldig flink anestesi spesialist som har 
kommet frem til denne mixen av diverse som
gjør at eg faktisk KAN kose meg og NYTE dagene mine!

MEN, alt er IKKJE som det burde, det skjønner man ut fra
å se en slik samling med bokser........
MAT er og blir noe herk, elsker mat, 
men fy så vondt den gjør.....
ERGO, det er lite fast føde som kommer i denne skrotten, 
så da blir det "spennende" 
å se hvor lenge det varer denne gangen....

Lever heller etter ordtaket mitt eg;
"Det ER en menneskerett å være syk på en slik
måte at en kan ha litt glede av det"

+at eg tar en dag av gangen, 
men det skal jammen meg bli herlig å få Habibi hjem igjen....
SAVNER han nå...... 


Ellers mangler eg bare en god innsats her så
har Jr nok et par sokker i samlingen sin.
Har strikket en del på Arleen i helga, 
men ser at eg bør få unnagjort disse nå ;)) 


Da var det jammen meg tidlig kveld i øst.....igjen!
Dagene flyr og SNART er det vel VÅR???

Skal bli herlig å sulle ute på terrassen å stelle med blomstene.....
BARE det ikkje blir FOR varmt liksom!


Nå er alle kubbe- og telys tent og roen har senket
seg i heimen-Jr har fått lekser levert på døra, 
godt han får holde seg oppdatert.

Solstråla starta på Trafikalt Kurs i dag, 
kjekkest er vel den fine bilen som venter i garasjen!
FLINKE jenta mi!

Tenker eg tar å blander meg en kopp kaffi eg, 
ja og åpner en ISkald Redbull og bare nyter
denne skikkelig iskalde kveldingen.




KOS deg og NYT denne
fine mandags kvelden ;))



Go`klem fra Vibbedille ;))


3 kommentarer:

hobbyvenn sa...

Så leit at du må leve på medisiner, men du er knalltøff. Beundrer deg stort... Flotte bilder av utsikten. Flotte dager er noe å kose seg med enten en er syk eller frisk heldigvis. Klem

Håndarbeidsfrua sa...

Hei Vibeke!
Flott med en liten oppdatering på helsa di, føler jo med deg og antar at du har det nogenlunde bra ut fra bloggen din. Men som den solstråle og gledesspreder du er, er det jo lett å glemme at du ikke er bra.
Men må ærlig innrømme at jeg moret meg over dine innlegg fra sykehuset i fjor. Tøff dame som gjorde det beste ut av situasjonen. Ingen leppehenging der nei. Og takk for det. Inspirasjon for oss andre også til å se litt muntert på livet selv i tunge stunder.
Viktig å nyte gode dager og ta vare på dagen i dag.
Tviler ikke på at det skal bli godt å få far i huset hjem igjen, spesielt når det er syke barn som krever sitt.
Ønsk Jr. god bedring.
Ha en topp uke. Liv

Maria Isabel sa...

LOL!!!! Hahahahahaha! Sorry at jeg ler.. men jeg kjenner igjen det medisinskapet.. eller i mitt tileflle er den en skuff full med medisiner.. og jeg har ikke fått en diagnose enda engang :S

Det ordtaket ditt var skikkelig bra, haha :) Det må jeg få lov å bruke i et innlegg en gang!? :) Flotte bilder av morgen og kveld.. pris deg lykkelig over at du har en terasse med utsikt.. jeg sitter i en 50 kvm leilighet midt i Oslo, uten veranda.. Åhh.. jeg savner veranda.. bare å sitte på en stol å titte uteover gata, og puste luft.. som tilsynelatende er frisk, hehe :)

Har dere noe honning, så anbefaler jeg at Jr tar seg en teskje :) Det er bevist at honning har en bakteriedrepende effekt.. derfor man ikke skal gi det til barn under 1 år :) Da er det mulig forkjølelsen slipper lettere :)

Ønsker dere en kjempefin dag :) Jeg og mamma skal prøve å ta oss en tur på det lokale senteret, har nå sittet inne i 4 uker.. så da mente mamma det var nok!!

Stor klem :O)