torsdag 12. januar 2012

Utrolig HERLIG garn ;))

Når man er innehaver av GULLFISK hukommelse er det
utroooolig kjekt med nattlig netthandel!
Det dukker opp en pakke i ny og ne *ler*

En natt i forrige uke var eg inne Strikk Innom, 
eg hadde nemligen funnet DENNE som eg bare
MÅTTE printe og legge klar for strikking!

Cascade220 er et UTROLIG herlig garn!
Klarte som vanlig ikkje bestemme meg for farge, 
men tror eg skal begynne med å strikke meg en grå.
Ser for meg å bruke noen KULE knapper fra
Snella&Petronella - har du sett knappene deres?
Utrolig mye kult!

Håpte eg skulle klare å sette sammen en 
setning eller noe......."Jeg er strikke GAL" kanskje? hehe

********


I dag gikk det greit med Jr, han sovnet tidlig i går
og me var oppe litt over 6!!!
Elsker i grunnen å stå tidlig opp-
men for å klare det man tidlig i seng.......
Nå er han iallefall levert på skolen;)

Skal straks vekke Solstråla og venninna, 
me må en tur på Jysk og fixe litt
MoHaaaaaa



KOS deg og ha en
STRÅLENDE herlig dag ;))



Go`klem fra en GLAD Vibbedille ;))


3 kommentarer:

Sissel sa...

Så herlig garn. Gleder meg til å se hva du tryller fram av det :)

Solfrid sa...

Du frister. Må antagelig bestille garn snart, men jeg har sånn selvpålagt kjøpestopp når det gjelder garn. Men nå har jeg lastet ned oppskrifta og så får vi se.

Birkus sa...

Det er nesten farlig å gå inn på bloggen din. Blir jo så utrolig fristet av alt det fine garnet du kjøper! Garnet her var jo bare utrolig fint. Friste friste friste....
Må stadig ta meg selv i nakken og gå fint ut igjen fra nettsidene du linker til :-) Prøver å ha kjøpestopp til noen prosjekt er strikket opp.