tirsdag 3. januar 2012

Komfort ORKAN ;))

Slik NYTES EMIL  her i huset!
Godt og varm........ 


.......og litt innkjøpt KOS!!!

Mmmmmmm herlig ;)) 


I morgentimene koste eg meg med Hønsestrikken, 
har fått strikket med hele 3 farger nå hehe

Er spent på hvordan dette sjerfet blir, det føles litt "flatt"
i teksturen liksom-lite spents, men likevel et herlig garn!
Fortalte eg at det er på vei 6 farger til?????
Jadda, eg pleier å gå litt bananas om nettene MoHaaaaa 


Men NÅ, er det frem med Still Lighten
ser på Tv skjønner du, da egner det seg 
ikkje med mønsterstrikke.
Beine veien og litt økinger innimellom er tingen da ja ;))

Skal ganske snart dele for ermene nå, 
derfor må eg bare sette på turboen.!

Jammen hadde me FLAKS i dag!
Treningen til Jr starter NESTE tirsdag!
Dvs eg slipper å kjøre ut i kveld, 
når været skal være på sitt verste! 

Dessuten skulle eg ha vært på kafè-
Skal eg ned på brygga og inn i et BåtHus liksom??
Det er der StrikkeKafeèn er, på Kystkulturet!
Man trenger jo ikkje absolutt OPPSØKE de MEST
utsatte stedene! Sånn rett i sjøen liksom hehe
Ikkje bare det, men når det står på i fra sør, 
ja da kommer omtrent hele havet inn der, og HVIS 
vannstanden stiger ja da er det INGENTING å gå på gitt!

Derfor, holder eg meg her UNDER teppe med
varm kaffi i krusa Jupp Jupp!

Ahaaa skal ha kylling & Salat
til middag! ENDELIG noe lett!!!



KOS deg og ha en 
STORMfull dag!



Go`klem fra en forberedt Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Wenche sa...

Kos deg inne i stormen du:) Jeg har 3 omganger igjen på SL før jeg skal ta av for lommene. Var seige de omgangene! Tror det blir bra:)

Hege sa...

Så ut til å være en behagelig måte og nyte Emil :)

hedvig sa...

Den fargen på Still Lighten er helt rå, Vibbe! Godt nyttår forresten! :) Klem