fredag 13. januar 2012

Ferdig montert!

Schnappet med meg denne kule puffen fra Jysk i dag til Jr, 
men SKAL tilbake og ha 2 til-til stua!!!!

Man kan ta av lokket og EG kan gjemme garnet!
PRAKTISK!!!! 


Alle møblene til Jr er ferdig monter, så nå gjenstår "pynten"
Solstråla holder på nå å plassere leker (kl 1 om natta!)

Skal ut å få tak i litt hyller, lamper og dill-
så blir det så fint atte ;)) 


ANGRY BIRDS er tingen om dagen ser du, 
og når den i tillegg inneholder NY Gåseduns dyna, 
ja DA blir det herlig å sove!


Skal komme med BEDRE  bilder av hele rommet 
nå alt er på plass!!!!

Må ha litt SURPRISE igjen!

Solstråla kjøpte seg nytt DIGERT Tv i dag+
3D BlueRay spiller
så hun får også virkelig et flott rom!

Vår seng kommer på tirsdag så da blir det
rommet også ferdig!

Dette vil si at me er nå inne på det minste rommet som
var Solstråla sitt, hun er inne på Jr sitt
og til slutt Jr som har flyttet inn på vårt rom som er
det største og som i tillegg er BLÅTT!

Tror dette er fullstendig GENIALT!

Men nå STUPER eg snart så nå finner eg
meg en madrass et sted og bare legger meg til å sove!


Kos deg, men pass opp, det er
Fredag den 13. i dag!!!



Go`klem fra en TRØTT Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Uten en oppskrift sa...

Stikker innom og ønsker deg god helg :)
ANGRY BIRDS er jo bare så knall stilig,digger de små sinte fuglene sjøl jeg.

sol sa...

Deilig å få ting på plass! Ha en flott helg :)