tirsdag 11. desember 2012

Den største gaven er ferdig!

Den største og den dryyygeste gaven er ENDELIG ferdig!
Satt litt langt inne på slutten gitt ;) 


Heklet og strikket i Nepal på pinne 5, 
etter eget hodet på en måte ;)

Størrelsen ble 100 cm X 130 cm
Det skal både vaskes og blokkes ;)

Siste eg viste dette hadde eg ikkje nok av det lyse garnet, 
men etter å ha tegnet om på mønsteret vare det bare
å hekle noen av de andre rutene så var det i boks ;) 


Herligheten veier 1,1 kilo og blir nok godt og varm
i sofakroken når det er Barne Tv tid, eller bare en liten lur ;)

Regner med at dette faller i smak ja ;)) 


Nå har eg akkurat nøstet opp noen nydelige TYNNE meter!
Skal trylles om til et lekkert Shetlan Triangle Shawl-
dette blir tynt altså så eg satser på at det går greit med pinne 3,5

Dette er den SISTE gaven!
Ja hvis man ser bort fra at eg skal koke noen
kilo med Ingefær og lage noe godt ;)
Denne gaven kommer eg tilbake til når eg er i gang, 
kanskje det er noe du også kan lage?
Høres spennende godt ut iallefall ;))


Jr ligger til sengs med hode/mage så nå skal
Solstråla være barnevakt slik at Habibi og eg
kan ta en liten handletur ;)

Jr karret seg til Gradering i går og besto med glans, 
teorien sto klistret og det var som om han
leste rett fra bok! *SKUMMELT* he he







Men du?
KOS deg og NYT nok
en herlige dag ;)








Har forresten fått time på SUS
og biopsien skal tas på torsdag!
Krysser armer, ben og pinner!





Go`Juleklem fra en OPTIMISTISK Vibbedille ;)

4 kommentarer:

Nina Kristin sa...

Å så lekkert det ble!! :)
Dette blir godt å kose seg med på sofaen ;)

God bedring til flinke Jr :)

Krysser fingrene for deg her i skogen også <3

Kos deg på handletur :)

Wenche sa...

Så fint teppet ble :) Du har jammen jobba iherdig nå!

Irene sa...

Så fint teppe du har laget.

siddisisalou sa...

Lekkert ! Teppe ble bare helt lekkert .... så flink du er. Heldige de som får så flotte presanger av deg, hjemmelaget og alt.
Lykke til på torsdag, skal tenke masse på deg, for jeg blir nok hos tannlegen en god stund den dagen !