lørdag 15. desember 2012

Sukker, MASSE sukker ;)

Den verste jobben er gjort, nemlig å klippe
opp alt flesket ;) Oppskriften ligger i forrige innlegg.
Vel å merke at eg har undervurder størrelsen på
porsjonene!!! Eg laget dobbel og det resulterte
i hele 3 kilo ferdig flesk!

Mamm`en min har allerede fått sin kvote, 
det er det som er kjekt med å bake-nemligen å dele ut ;) 


De lysblå kyssene eg laget i går fikk jammen bein å gå på
så eg laget en porsjon med grønne i dag ;)

Dobbel porsjon med karameller kokte eg også
og de ble HELT perfekte!
Solstråla har kjøpt cellofan i dag så i morgen blir det
innpakking og blogging med oppskrift ;) 


Dette er vårt nye familie medlem; Stefano d`Milo ;))
Sønn av Puzi og 10 uker gammel ;)

Me har lenge planlagt om det skulle dukke opp en skikkelig
søt, langhåret, svart puse så skulle den få bli ;)

Her har han jammen klart å lurt bort Puzi
og stjælt gyngestolen fra henne! Lille luringen hihi



Nå er eg ferdig med dagen kjøkkentjeneste, 
3-4 t er mer enn nok om gangen.
Habibi har overtatt og er i gang med hjemmelaget pizza
JAMMY!


Resten av kvelden skal tilbringes i sofakroken
i ført pysj med strikketøy i fanget ;)

Det er begynt å regne, det regner MYE, 
så i morgen er nok veien til Juletreskogen
klar for å innvaderes av Habibi ;))
Da blir det pynting av tre i morgen kveld ;))

Eg skal til mamm`en i morgen formiddag-
da skal me sy rullepølser og bake småkaker ;)
Blir kjempekos ;))







Håper du har det bra og at
DU også får en koselig kwell ;))







Go`Juleklem fra en optimistisk Vibbedille ,))

3 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Det fruktflesket så jaggu godt ut.

reSIRIkulert sa...

WOW!! Kjøkkentjeneste det står respekt av ;)
God godstolkos!
Siri

Unknown sa...

Ojojoj! Du hadde jammen laget myye flesk! :)