onsdag 26. desember 2012

Strikke Nytelse ;)

Da er eg ENDELIG godt i gang med Umaro-
det er SÅÅÅÅ kjekt å strikke at eg
nyter hver en maske ;)

Gjør liksom ingenting at eg strikker på pinne 9
for garnet er såååå mykt og godt!

Går rimelig kjapt også!
En rapport er over 20 cm-DEILIKT! 


Andes var et herlig garn, er jo egentlig det samme
som Nepal bare en god del tykkere :)
ME LIKE!



Ahaaaa dette har også vært en herlige dag, 
skikkelig SLOW MOTION ;)

Vel våknet me med et hyl da-fra Jr hihi
Stefano d`Milo hadde prøvd ut juletreet
og resultatet ble at det lå rett ut på stuegulvet
med masse kuler og snop rundt omkring.
"Stakkars" lille pus, han var jo vettaskremt!

Bortsett fra dette har det vært dårlig med action hihi

Habibi er i full gang med å lage middag, 
i dag blir det lammelår a`la Ali ;)
NYDELIG & HIMMELSK!

Men eg tror beintfram at eg skal ta meg
ein liten kwil på sofaen til me skal spise
Er i grunnen ganske Zzzøvnig






Men du?
KOS deg og nyt denne
skjønne 2.Juledag!






Go`Juleklem fra en avslappet Vibbedille ;)

1 kommentar:

LindaE sa...

Du er jammen effektiv:-) Herleg med rolege romjulsdagar!