onsdag 26. desember 2012

Takk for maten, Habibi!!

Hvitløks lammelår m/ ovnsbakte poteter med eget krydder, 
gulrot/agurk salat og masse grønnsaker ;)) 


Til slutt en liten dæsj med Paprika saus a`la Ali ;))))

Unødvendig å si at eg er STINN selv om halvparten
lå igjen etter meg hihi, men ikkje rart det når me
har "varmet opp" med kalkun i 2 dager ;)


Da er det 1 år til neste "3 dagers til ende"- middag 
HO HO HO



NÅ?
Nå er det kun kaffi og røyk
i sofakroken som gjelder med
påfølgende strikkings og film vil eg tro!






ENJOY
og NYT kwellen!






Go`Juleklem fra en METT Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Elin sa...

Åååå, det så deilig ut! Vi har hatt kveite i dag og det må sies at det var godt med fisk etter et par dager med kraftig inntak av kjøtt. Flott start på Umaro under her. Nyt kvelden:-)

Unknown sa...

Her i gården dro vi på middag hos svoger og svigerinne og fikk servert nydelig pinnekjøtt. Men jeg hadde ikke hatt noe imot å vært middagsgjest hos deg heller :-) Ha en fortsatt god jul.
Klem fra Kristin

Bitt@mi sa...

Heia, og takk for sist:) Joda, jeg er innom deg ganske ofte, men er blitt veldig lat å legge igjen spor... (har nyttårsforsett om å bli bedre på det)
Heldig du er som har kokk i huset, og som lager så mye deilig mat! (jeg er grønn av misunnelse) :) Ser at du strikker Umaro, det har jeg selv snust litt på. Men jeg har så lyst å strikke et rundt teppe designet av Stephen West, har du sett det? Tror at Nepal blir supert til det, og jeg er faktisk i tenkeboksen om at dette hadde blitt en flott bryllupsgave til broren min. Link her: http://www.ravelry.com/patterns/library/old-forge
Hva tror du?
Kos deg/dere videre i romjula, regner med at vi får se glade/avslappende dager i fleng framover:)
Klemmer fra meg til deg og Dib:) Og hilsner til de andre!