onsdag 7. august 2013

Knit Snuggle tonight

Oh YESSS, allerede i dag var de i Posten!
Skikkelige kosepysjamaser-eneste problemet var bare;
HVILKEN skulle eg bruke i dag!?? *Luksusproblem*

Eg gikk for sauer hihi Mykt og godt ;)
Bestilte str XL for da blir den så stor og god som eg digger ;) 


Når Solstråla i tillegg tok på seg 
forklèet og inntok kjøkkenet, 
ja DA kunne det nesten ikkje bli noe bedre!

Hun stilte opp med Sjokolade Cookie og deilig
Bringebærkake-den er fortsatt ikkje kald nok til å ta
ut av formen, men eg GLEDER meg ;)

Det er ikkje ostekake, men hun laget bringebærfromasje
og hadde oppå i steden for-tror den blir himmelsk ;) 


Solstråla sprakk for et par uker siden og ga meg en Iphone5
i for tidlig bursdags gave, i dag kom Habibi med sin hehe
Kjekke folk som ikkje klarer å holde seg ;)
Mulig det henger sammen med at hver gang me er ute så
kikker eg panisk etter en slik skinnfrakk!!!
Denne var fullstendig PERFEKT og eg elsker den ;)

Skal heller komme med bilde når eg har den på, 
en annen dag ;) 

Siden eg har fått spørsmål om når eg har
bursdag og hvor gammel eg er kan eg jo
fortelle at eg blir 43 den 27.august :) 


Nå har eg plantet rompa i sofakroken og er klar for
en kosekveld med strikketøyet ;)

Trooor eg skal klare å komme meg under armene i kveld, 
da kan eg nemligen starte på en arm i morgen ;)
Eneste eg ikkje liker med Nøstebarngenseren er at
man starter nede, tror eg skal prøve å snu den neste gang ;)
Er såååå mye kjekkere å strikke ovenefra!


I morgen skal me ut til tanta mi å plukke
rips i hagen hennes, blir sikkert kos+
eg skal levere det hemmelige prosjektet ;)
Godt å få det også på plass





Nå må DU også nyte denne fine
kwellen og kose deg masse ;)






Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;)

3 kommentarer:

Ruths datter sa...

det var flotte pysjamasa ja,og du som snart fyller år. Noe å glede seg til er viktig.
Klemz

timmone sa...

Hah...da er jeg nøyaktig 4 dager eldre enn deg!! Så! Hihi...23. august blir jeg 43 år også.

Så da gratulerer jeg deg med dagen på forhånd, sånn i tilfelle jeg glemmer å gjøre det på dagen din, jeg er et surrehue uten like og når skolen starter opp samtidig med at jeg begynner å jobbe igjen etter ferien, og eldstemann skal på leirskole første skoleuka, minstemann starter rett på fotballtrening + kamp, så tror jeg at hodet mitt har nok å tenke på ;-)

Gleder meg til å se hele skinnjakka! :-)

timmone sa...

Hah...da er jeg nøyaktig 4 dager eldre enn deg!! Så! Hihi...23. august blir jeg 43 år også.

Så da gratulerer jeg deg med dagen på forhånd, sånn i tilfelle jeg glemmer å gjøre det på dagen din, jeg er et surrehue uten like og når skolen starter opp samtidig med at jeg begynner å jobbe igjen etter ferien, og eldstemann skal på leirskole første skoleuka, minstemann starter rett på fotballtrening + kamp, så tror jeg at hodet mitt har nok å tenke på ;-)

Gleder meg til å se hele skinnjakka! :-)