tirsdag 6. august 2013

Time for new snuggle suit!

Det er bare til å kaste seg rundt, ta et par klikk og DU
er med i klubben for "Pysj, KOS og strikk" hehe

Eg hold på å DÅNA i dag da eg bladde fort gjennom
den nye Sparkjøp katalogen for å finne Nattøy!
DER var de vettu, ÅRETS pysj, som i fjor som i år er det
kuer OG sauer som står i fokus! *STOR Jubel*

Som vanlig har eg store problem med 
å bestemme meg så før eg
visste hva eg hadde gjort var 
BEGGE bestilt-som i fjor.....hihi
DU er vel med i klubben du også?? 


20 cm var eg kommet på Nøstebarn genseren, ser du det??
Ja du ser jo at nesten halve nøste er nøstet opp for hånd!??
Eg blir SERIØST galen snart, 
fortell meg vitsen med prøvelapp?
Jo, for å testa egen strikkefasthet, ikkje sant?
Ikkje naboen sin sånt så eg tror eg gjør.......*IRRITERT*

Strikket som vanlig prøvelapp i går, 
den stemte PÅ MASKEN!
I dag følte eg det var LITT stort på den 60 cm lange pinnen, 
satte det på 2 pinner og målte, akkurat ja, 82 cm!!!
Skulle jo SELVFØLGELIG vært 70!!!
Ka inni HAMPARÆVA er vits med prøvelapp?
Det endre seg jo underveis jo!
E eg SERIØST nødt til å strikke en halv bol for å sjekka??

Jaja, eg lukket øyene, trakk pusten før eg dro ut pinnen......
og rakk opp, ALLE de 20 cm`ene.......*Sukker*

Men kan eg gleda meg over at eg NOK en
gang har NYTT strikketøy, jammen ikkje verst det
sånn 2 kweller på rad MoHaaaaaa *Ler rått*

Pigede godt eg ELSKE å strikke av Nøstebarn Garnet ;))
Blir nok LITT sent før eg potle meg i seng vil eg tro!





Men du, du kan bare gå å legga deg, 
defor; NATTINATTI ;)

Eller GOD MORGEN til deg som
akkurat har stått opp ;)

Ha ein SUPER dag ;))







Go`klem fra en ivrig Vibbedille 2.kwellen på rad ;))

4 kommentarer:

Wenche sa...

Prøvelapper funker aldri for meg, strikker jeg etter de så blir det altfor stort. Mye godt arbeid i opprekk da ;)

Magiske pinnar sa...

Så kjedeleg med opprekk! Min erfaring er at eg strikkar mykje lausare rundt og rundt på rundpinne enn att og fram på prøvelappen.

Mitt lille roterom sa...

Usj...opprekking er noe dritt - rett og slett. Alltid like kjedelig, men må man så må man....
Tatt og sett litt raskt over de siste innleggene dine. Ferie og travle dager har gjort det slik at jeg har mistet "oversikten"..hehe...
Den desserten med sjokoladepudden, mariekjeks og karamellpudding skal utprøves - vær du sikker .. .så skikkelig godt ut!!
Ha fortsatt ei flott uke - stor go'klem fra meg til deg :)

Sylvia sa...

Ho ho...har også strikket prøvelapp, som jeg omtrent aldri gjør.....og så ender strikketøyet opp med opprekk.....ja, etter diverse cm. Grrrr.... Aldri mer prøvelapp på meg, iallefall. Nå strikker jeg alltid på følelsen, og det stemmer ( nesten ) alltid, he he....
Den røde puta mi måtte jeg først rekke opp, etter en hel dags strikk. Jeg hadde nemlig vridd arbeidet. Var jeg sur? Ja.
Min yndlingspysj er fra Lilleba, bambus og bomull, helt nyyyydelig å ha på. Men kostet over tusenlappen, men den er faktisk verd det.
Kos deg videre med prøvelapper og nye pysjer........