søndag 18. august 2013

Tractor is granted!

 Da var "farfar" genseren ferdig!!!
En BLÅ traktor er BabyJr sin drøm!

Da må jo eg som den strikkende tante bare slå til
og lage akkurat det!!!

Det er BabyJr sin farfar som kjører en BLÅ traktor
så alle traktorer omtales som farfar :)

Lurer på om ikkje denne genseren trenger
Mulig små traktorborder nedover beina
i steden for striper?

Har nå fått tak i oppskrifta så dette vurderes til i morgen, 
men du kjenner jo meg hehe 


Genseren er strikket i Askeladden 3 tråds og motivet
er sydd på med Østlandsgarn ;)

Tok sin tid med maskesting, men bruker man tiden
så blir det også ganske så fint ;)

Skal dampe motiver litt forsiktig

Fikk en akutt gave på hånden fredag kveld
så resten av kvelden er tinget til dette, går som en drøm vettu ;)
Som du ser så er det ikkje mangel på strikkeprosjekter
og det FØR eg seriøst har startet på Julegavene ;)
Men en av de nærmeste dagene nå skal eg få gang
på gavelistene og hente inn litt ønsker :)


I morgen er det skolestart og jammen sovna ikkje
Jr nå litt over 9!! BRAVO!
Blir en merkelig uke med innkjøring hehe







KOooOS deg og ha en herlig kwell
og ei SUPER flott uke ;)







Go`klem fra en litt spent Vibbedille ;)

6 kommentarer:

Hanne sa...

Så flink du er med maskesting. Jeg er elendig på det og det ser ikke ut som øvelse gjør mester heller. Ønsker deg en fin kveld.

ainaeh sa...

du er jammen superdyktig på maskesting! hva er hemmeligheten? for jeg får det ikke til å bli pent... (griner litt nå...) ha en fin kveld :)

Sylvia sa...

Så fin den ble. Du er superdyktig med maskesting altså.
Håper du tar bilder når han får se genseren første gang. Jeg tenker han blir veldig glad.
Her er det også skolestart i morra. Spennende.

siddisisalou sa...

Du har ikke før tenkt tanken før genseren er ferdig, og den ble virkelig flott. Kunne veldig godt tenke meg et kurs i maskesting, for det var virkelig en god ide til en ensfarget genser til mitt lille prinsesse barnebarn.

Vibbedille sa...

Tror jammen meg at neste blogginnlegg bør omhandle maskesting ;) Har fått opp til flere mail om damer som lurer på hvordan eg får det så gjevn. Kan godt hvis hvordan eg gjør ingen problem ;) Cluet er: Bruk GOD tid og godt garn er et møst :)

Skal se hva eg kan få til i dag ;)
Alltid kjekt å være behjelpelig :)

Monstermønster sa...

Wow! Det var dama som kunne maskesting godt! Knallbra !