fredag 27. desember 2013

RomJuls KOoOSE strikke striper

Har vært noe deilige og FREDELIGE Juledager
og eg er blir fullstendig Lost på striper!

Fikk det bare for meg at eg absolutt 
trengte en KOoOSE jakke
som ikkje er såååå vid i halsen 
at skuldrene kommer ut!

Var ikkje lange veien til ASK kurven da kan du sei! 
Åååååå for ein herlighet!

Blir litt trådfesting, men akk eg HAR lært fra
Hønsesokkene så nå gjør eg det etter hvert *Flink*


Jammen godt eg har litt garn å "ta av" kan du sei, 
eneste usikre momentet er om eg har nok hvitt! *Angst*

Det problemet tar eg når eg kommer DER, 
mulig eg får en fix idè eller kanskje DU sitter på en
HVIT hespe nr 6047 som du vil bytte??
Gi meg ein lyd i tilfellet :) 

Har også blitt hekta på serien Lost og er ganske
så fortapt enn så lenge :) 



HÅPER du koser deg disse dagene
og at du har det bra :) 
Er enda noen kosedager igjen-
HELDIGVIS :) 

Her stormer det i dag og det er 
knallherlig InneVær :) 
*Nyter*







KOoOS deg og NYT
denne fine kwellen :))






Go`Juleklem fra en fornøyd Vibbedille :)  

2 kommentarer:

Elin sa...

Ååååå, så fint det blir!
Det er SÅ morsomt å strikke striper. Da går arbeidet unna mye fortere, innbiller hjernen min seg hvertfall. ;) Godt å høre at du har hatt fine juledager med familien din. Ønsker deg en fortsatt fin romjul. :)

Sylvia sa...

Å, herlige striper. Jeg liker også å strikke striper, da ser man at strikketøyet vokser.
Nydelige farger også. Håper du får tak i det hvite garnet, jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Men kanskje du kan bruke et tilsvarende garn??
Jeg var først på jobb i går, full fres, og masse bytting av gaver. Så hjem for å skifte til kjole, for så å gå på fest hos venner, der vi fikk fire rettens middag med tilhørende vin. Var i seng ved tre tiden i natt, så jeg kjenner jo at det blir koooose dag i sofaen i dag. Men først skal jeg ut å gå tur.
Fint at du koser deg, og lykke til med stripene ( og trådfestingen) klem