fredag 27. januar 2012

Fredda Mårra Blues!!! ;))

En kosete tidlig fredag morgen i Vibbedille Heimen er slik:
Jr virkelig KOooOSER seg på rommet sitt-
for ENDELIG kan han spille igjen UTEN innvendinger
hva angår lyd etc hehe

Han er ikkje helt i slaget liksom, 
slapp og litt uggen.....slik som HALVE Norge er om dagen!

Så er det hva eg vil/bør gjøre da....Hmmmm 


HVIS eg var den PERFEKTE Husmor hadde eg FORBLITT
her inne......haugen av klær vokste GODT under
OMrommeleringen vår......inni mellom var det 
enklere å kaste klær inn her enn å brett, 
legge fint i skapet......
Ikkje bare det, men til høyre i dette rommet kan man
gå videre inni i Habibi sin Data/Male hule.......
Du klarer muligen å tenkte deg til hva den blir brukt til??
MoHaaaaaaa

Derfor, mens eg planlegger et ANGREP tar eg bare å........ 


...........planter ræva her å KOSER meg!!!
Er sikker på at DU også hadde valgt det?
Eller ikkje.....?

Men, før eller siden må eg til pærs.......
tar en maskin i ny & ne, det er da en en 
stund til Habibi kommer hjem......sukk......
Da SKAL vaskerommet være TOMT
hvis ikkje må han få en stige eller noe 
for å komme inn i hula!!
*ler rått og heftig*

Har ANYWAY god samvittighet, 
alle soverommene+bad og kjøkken er strøkent
og eg er snart ferdig med ullsokk 1 til Jr!
Med det KALDE været me har er i grunnen DET viktigest!

Det er meldt SNØ/REGN her i dag, 
DVS festlige tilstander på veiene-
det er meldt veldig dårlige kjøreforhold!
Gjett om eg er GLAD for vårt Remabesøk i går!!
Derfor tar me nå HELG!!!




KOS deg og ha en
EVENTYRLIG STRÅLENDE
fredag!!




Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;))

6 kommentarer:

Lijesto sa...

Kjekkt å se at det ikke bare er jeg som skyver bort tanken på vaskemaskinen av og til ;) ha en kjempeflott helg. Linda.

Sophies verden sa...

Minnet litt om mitt eget vaskerom innimellom støytene... hehe :)) Men har alltid en passasje å gå på slik at vi kommer oss inn på badet som ligger innenfor vaskerommet :D Ha en kjempeflott dag med strikketøy og klesvask!!

Uten en oppskrift sa...

Ser du også holder på med sokker, jeg leverte mine til svigermor i går så hu får strikke hælen på jeg sliter dip skitt der og den filmen på youtube var vanskelig og tungvind sa svigermor. Har du et godt tips om hvordan jeg lett kan lære meg den hælen??
Håper du får ei SUPER KOSELIG HELG og jeg gleder meg hver dag til å se om det er oppdateringer på din blogg.

Bitt@mi sa...

Jeg hadde lukka døra, enn så lenge:) Kos deg med diverse annet i helga, det rommet og innholdet drar ingen vei i helga. Ta det mandag heller:)
God helg!

sissel sa...

Jeg sier bare kos deg skikkelig godt i helga, og så gjør du som du har lyst til. Plutselig så har du satt på ei maskin med klær, og plutselig så er det tomt - men det viktigste av alt KOS DEG SAMMEN MED BARNA.

Ha ei riktig så god helg.

Tess sa...

Kos deg i helgen, vasken finner vi igjen senere!
Jeg skal kose meg og strikke masse-håper jeg.
God helg!