torsdag 26. januar 2012

KnuseKose HelgeKos;))

Du vet, atte når katta er borte, ja DA må 
Musa kjøpe blomstene selv!

Ungene og eg fløy en tur på Rema i ettermiddag, 
bare sånn "har lyst på noe godt" handling, 
og DER sto jo de nydeligste roser!
Rimelige var de også, eg mener, når man kan ta 20 stk
slike roser for 69,- kr er det ikkje gale!?

Etter at Solstråla fikk nytt rom har hun også sansen, 
så i dag fikk hun bestemme. Da ble det rosa og hvite
for det passet best inne hos henne.

Ikkje sant de var skjønne?? 


40 stk roser ruver en del, så litt småvaser måtte til, 
men det ER herlig med friske blomster-
spesielt nå i dette været!!! 


Du snakker meg om å få VÅREN inn i stua!!!!
Søteste Tebasile hadde denne med seg i dag, se bare på 
den yndige potta! Minner meg om Tilda som eg
virkelig har sansen for!

Tebasile og eg har virkelig skravlet og kost oss i dag, 
hun er virkelig ei herlig dame å tilbringe
dagen med. Derfor blir det tur til det koselige
huset i skogen i Telemark til sommeren!
JEPP, for DET har me to bestemt!!
Det ser eg frem til+at det bor mange andre
koselige damer i det distriktet;))

GLEDER meg virkelig!!! 


Fikk jammen meg strikket litt også i dag, 
har faktisk akkurat startet på hællappen!
Fargene bare digger eg og Jr lurer allerede på
NÅR han kan ta de i bruk!
Må bare ha noe smått å strikke på, har jo for tiden bare
STORE prosjekt på pinnene, blant annet........ 


..........DENNE - den ser virkelig ut som noe eg 
kan blir veldig glad i!!!
Er kommet ca 5 cm forbi ermene, så det er bare litt
inn og ut nå så SVUPP er den ferdig *ler*


Alt i alt har dette virkelig vært en herlig dag!
Ingenting er som noen timer med skjønne venner!
Da får en virkelig ladet batteriene!

Nå skal eg nyte kwellen med ungene, 
det blir litt snadder ting fra butikkene-
eg holder meg til RedBull og kaffi da *ler*




KOS deg du også 
og NYT kwellen!




Go`klem fra en LYKKELIG Vibbedille ;))


Ingen kommentarer: