fredag 20. januar 2012

Vibbedille gjør noe UVANLIG!!!

SE på dette bilde!!!
Det er jammen ikkje hverdags syn, eller hva?
MEG, Vibbedille-er UTE å går!?!?

Ikkje bare det, men det er neeedover en skikkelig isete vet!
Fytti katta! 


Eg kom meg nå helskinnet ned til busstoppet og like blid!
En røyk i sola gjorde susen, det ser du *ler* 


Ungane syns det var skamløye 
bare det at eg SATT på bussen!
De lurte bla på om det var ringeknapper 
sist eg tok bussen!?!?!?
HALLO liksom, såååå gammale è eg nå ikkje!!!


Ser jo ut som eg var kledd for Nordpolen hehe
Men det var KALDT ute og da er det 
ULLULL som gjelde! 


Vel overstått handling!
(Skjønnheten til høyre er "Nellikken"
venninna til Solstråla-herlige jenta!)
Gikk som det suste det vettu, så me RedBull
og herlige mad i påsane venta me på Taxi!
Ja du vett, men kunne ikkj ta BUSSEN hjem igjen-
det er jo 100 mil med oppover bakker til leiligheten!!!

I iveren etter å ha blitt hentet med minibuss (HAHA)
glemte me å ta bilder av hendelsen *ler mer* 


Helt siden eg fortalte Jr at eg drakk VørterØl som lita
har han MAST om å få smake!!
Derfor fikk han ei lita brune i dag! 


Tror i grunnen IKKJE han likte det!!!
(Må jo innrømma at eg huske en bedre smak!!!)


Da er sofaen inntatt i posisjon;HVIL!
I morgen kommer Mætte fra Bærgen!!
JUHUUUU Skamchill!!! 
( Ja eg har tenåringer i hus, lære litt då!)

Gjett om me skal KOSA oss
og ha det løye!!




Kos deg du også 
og ha ein deilige FREDAG!!




Go`klem fra en STOLT Vibbedille ;))


4 kommentarer:

Linda sa...

Så koselig med buss da:) Hadde tatt taxi jeg også:))
Minsta mi drikker vørterøl så det suser etter,jeg synes ikke det er noe godt:)) Artige bilder:)
God helg:)

Tebasile sa...

Koselig med en busstur da.
Hils Jr og si at jeg skjønner godt at han ikke synes vørterøl er godt.

Kos deg i sofaen med strikketøyet.

Klem

Håndarbeidsfrua sa...

Herlig!
Viste vel at det var tak nok i deg til ikke å sitte hjemme og sulte ihjel selv om det er glatt og bilen er parkert. Du var jo godt kledd også.
Ikke husker jeg når jeg sist tok en buss tur, men jeg skal alltids finne en hvis jeg må.
Vørterøl er noe som blir brukt ved sykdom her i huset. Ellers smaker det helt pyton. Men mye, god næring for syke og svake er det nok. Var ihvertfall det da jeg vokste opp.
Ha en flott helg og kos deg med besøket.
Liv

StrikkePia sa...

Eg digger dette innlegget, som alt annet i denne bloggen!! :-)
Spesielt bildet av deg der du står og peker på buss skiltet. Og så bildene med din herlige Junior og vørterølet, da flirte jeg godt. Han likte så definitivt ikke det nei.... Men så har han fått smake og vet hva det er.

Ønsker deg og dine en herlig kosehelg med alt godt dere måtte ønske!! <3 <3