søndag 15. januar 2012

Rom nr 2 FERDIG ;))

Regner med at du husket VÅRT rom? *Grøsser*


er det blitt Jr sitt kanooonfine Ungdomsrom!! 

EG blir bare MER og MEEEER imponert av Solstråla!!
FYYY søren hun er flink på mye forskjellig!!

Pult fra Ikea, Stol fra Jysk, hyller fra Bohus, 
Plakaten fant me på Toy`s R U`s, men ramma er fra Ikea.

(Lysglimtet mitt i rommet er en spottlampe som henger ned)


Sengetøyet og extra sengetøy i skuffene, så det er sofa på
dagtid og Angry Bird seng om natta!

Fikk ikkje tak i større Limefarget teppe så DET er 
eg nå på jakt etter!

ENESTE tabbene her er at EG kjøpte for lange gardin!
Men siden eg liker så godt toppen på disse og siden
de ikkje hadde flere korte igjen-kommer mamm`en her
i kveld med symaskinen og klipper av de!
greit liksom hehe

Senga, madrassen/overmadrassen, putene og teppe
er fra Ikea og gardinene er fra Jysk

Du skimter noen svarte bokser til venstre, 
de fikk eg på Ikea og var i himmelen da eg fant svarte!!!
SUPERT!!! 


Her tenker eg det blir MYE spill og kos i vinter!
TV hadde me på soverommet, men siden den aldri
blir brukt tok eg en Sjef avgjørelse
og ga den til Jr-etterfølgt av STOR Jubel!
Det var på HØY tid å kaste Tjukkasen! hehe

Kommoden her er fra Ikea 


Nå er stuegulvet et tilbakelagt tema når leksene gjøres, 
ENDELIG har han skikkelig lekse plass!!! 


Er sjeleglad for at ALLE kleskapene i leiligheten ble skiftet
ut rett før jul, men eg skal finne noen kule dørknotter
å bytte de hvite ut! 

Nå gjenstår bare vårt rom-det MINSTE! hehe
Senga kommer på tirsdag og ser frem til å legge meg.......
Kjenner det i ryggen etter noen netter på TYNN
madrass rett på gulvet!! *AUuuu* hehe 


EG er helt klar for søndags kveld, strikking og Wordfeud!!!
Lover betryggende herlig!!

Krysser armer og bein for at eg klarer å komme meg opp
i morgen tidlig....hvis været begynner å bli bra vurdere 
eg å sende Jr til fots sammen med kameraten!!!
Tenker det både er stas og PÅ TIDE!



Da får du KOS deg og ha
en HERLIG søndag!!



Go`klem fra Vibbedille ;))


2 kommentarer:

Unknown sa...

Utrolig flott rom. All ære til solstråla for imponerende innsats, skjønner godt at du er stolt :-)

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflott rom! Skjønar godt at du er stolt over solstråla. Og skjønar godt at Jr er fornøyd! Tenker han syntes det var stas å legge seg til og sove på nytt rom i ny seng osv. ;) Ønskjer deg ei fin og kreativ veke.