fredag 27. januar 2012

Hverdags LUKSUS ;))

Solstråla bestilte "Englehår" til middag i dag......

Da var det jo bare å etterfølge et litt KOMISK ønske!
Du ser jo hva eg har gjort så det er BARE
å sette i gang hehe 


Helt ærlig??
EG syns det ser GANSKE ekkelt ut!!!
Tror Jr var enig med meg, men jentene slukte maten
sammen med en dæsj ketchup og mente det var snadder! 


DETTE er hva eg kan kalle HVERDAGS LUKSUS!!!
Rimelig og nydelig fredags kos!!!

Jordbærene på Rema var både rimelig OG veldig GODE!!!

Har dyppet de i Sjokade på boks
og en et lite snødryss melis er liksom 
den berømmelige PRIKKEN!



Fant disse søte pinnene på Nille
og det gjorde jo det hele veldig lekkert!

Desserten ble mottat med Jubel, 
og eg tror savnet etter pappa`s mat var
forduftet.....om ikkje annet enn for et øyeblikk.....*ler* 


Jordbærene smakte fortreffelig
kunne Jr bekrefte! 


Solstråla forlot jorden og havnet på
en fremmed planet av ren NYTELSE........*ler*


Eg har inntatt roen.......
Ja selv etter at hentelappen på den uberkule
NAMASTE veska kom i kveld klarer eg 
å forholde meg rolig!
Gleder meg ihjel til å hente det 
LIME grønne vidunderet mitt!
*IVRIG*


Nå har Ungene (Inkl Nelliken) og eg rigget oss til
for å ha en herlige fredags kwell med det NYE
programmet THE VOICE! 
Av det eg har lest (skjønt?) liker eg konseptet!

*Tar frem strikketøyet eg og legger
beina høyt!*





Ha en FORTREFFELIG
KOSELIG kwell!





Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Wenche sa...

mmmm såg godt ut med jordbær:)

Birkus sa...

Dritkul veske!!!!! Jeg er lett påvirkelig! Og har vært inne å bestilt en jeg også :-)
Jordbærene ser også utrolig deilig ut. Litt usikker på englehåret......

Kristin G sa...

DU altså - nå har eg vore inne på den sida du skriv om og VIPS så hadde eg bestilt meg veske, eg og :) eg fekk tak i den siste knallraude dei hadde, og er godt fornøgd, hihi!!!! Takk for alle gode tips så langt <3<3

Lijesto sa...

"pasta/pølse"monstre er geniale.. barna digger dem:p..