torsdag 5. januar 2012

KOSEDAG med KJEKK Post ;))

I dag har vært en skikkelig KOSELIG dag!
Familie dag DELUX! 
Greit at den begynte hos Politiet, men godt å vite at
ungene sine pass er OK!

Jr falt for denne hatten og var en skikkelig
dreven manequin kan man si, 
men hatten ble IKKJE med hjem hehe
Det ble derimot en boblejakke som Jr ikkje
klarte å forlate, ja og ei t-shirt!
Jammen ikkje ofte HAN faller for klær *ler*
Begynner han å bli stor tro??

Verre var det med Solstråla!
HUN vet nøyaktig hvordan hun snurrer
pappa`en rundt lillefingeren.
Helt herlig å se når de 2 shopper hehe 


"Premien" for god tålmodighet i dag ble McDonald!
AV OG TIL går det an å spise der! 


Jr ELSKER maten, vett nå`kje heilt med Solstråla då..... ;)) 


Habibi koser seg veldig med ungene når me er ute.
Anni, "Søsteren" til Solstråla var også med-
eller; den ekstra "leieboeren" vår hehe
Det ble en skikkelig kosestund før det var HJEM
til kaffi og sofakos 


Jr er i Heaven!! ;)) 


 Kjekk post i dag var det også!

ENESTE eg ble LITT skuffa over var et
EG trodde dette var Norsk Småstrikk til UNGER!!
Men det var jo luer, sokker etc og bare BITTE LITT
til små barn......men helt greit liksom, 
FIN bok!


Denne kunne eg virkelig tenkt meg til Jr!!! 


BUGGA in The Post!!!!
Jupp Jupp, 4 av 6 hespler er på plass!
JUHUUUUUUUU 


YES!
Anni med sitt herlige kamera KLARTE å "fange" lilla`en!!!
Så dette er omtrent 100% riktig i fargene!
DETTE blir en skikkelig KOSEMOSE Genser!
Bruker Still Light oppskriften, men skal strikke den rett ned
uten lommer og svinger, tror dette blir MEGET bra!

Hoppet også over Shoulder Shapen for 
at det skulle bli riktig med stripene.
Lilla blir liksom bunnfarge,
turkis og lime blir i like store striper med lilla i mellom
Mmmmmmmm


NÅ MÅ eg sjerpe meg!
Siden eg nå har 3 store prosjekt på gang, 
BØR eg ikkje starte på noe mer nytt.......
Hørt den før eller?????


ANYWAY, 
kos deg og ha en herlig
FREDAG!!



Go`Klem fra en RedBull påvirket Vibbedille ;))



1 kommentar:

Gro A sa...

Nydelige farger på genseren du strikker. Det er vanskelig å ikke begynne på nye ting mens en holder på med noe annet. Er jo så mye fine mønster og garn ute i strikkeverden.