lørdag 22. mars 2014

Bedre med en Timon PÅ buksa enn 10 Pumba I buksa hehe

Det er GOD gang på Solstråla si buksa som du ser hehe
DIGGER å male dette her!
Jepp, det er frihåndtegning direkte på buksa, 
deretter maler eg og avslutter med en svart kontur ;)  

Å ja eg VET at Timon er mye mindre enn Pumba, 
men i dette tilfellet kommer Pumba fygende når han
ser at Timon spiser *ler*"bilde" her skal avsluttes
med litt sånn fartskyer rundt Pumba for
han står liksom langt bak hehe 

Blir kult dette her?
Bare vent til du skal få se hele buksa ;) 

Nå har eg lagt bort penselen og funnet frem......


......strikketøyet ;)

Ååååå du kan TROOO det JOoOSA frister helt SYKT!
Må bare få ferdig de siste økingene på armen
og få det inn på den store pinner, DA legger eg opp til en
JOoOSA arm. PLANEN er å ha begge ferdig sånn
noenlunde samtidig, Jepp, for eg har planlagt en
KUL fotoshoot! Da vil eg ha med begge gensrene ser du ;) 
Satser på at det som vanlig blir like kult som i hodet ;) 


Tenkte eg skulle ta å se en film nå før mor mi
kommer i kwellinga, da blir det nok bare strikking ;) 
Koselig det da ;) 


Solstråla er borte i kveld, 
syns jammen det er bursdager i ett kjør eg hehe
Godt de unge kan kose seg ;) 

******

Forresten, hvilket Stjernetegn er du?
Eg er Jomfruen, og her er Tegnet;

24.aug-23.sept
Styrende planet:Merkur
Element;Jord

Positive Egenskaper:
Jordnær, pålitelig, oppriktig, 
stilig, grundig, analyserende, 
forsiktig, omsorgsfull, estetisk sans
og hjelpsom 

Kanskje det er ditt tegn eg tar neste gang ;) 






KOoOS deg MASSE
og ha en STRÅLENDE
herlig lørdag ;) 







Go`klem fra en tilfreds og glad Vibbedille ;) 


9 kommentarer:

Heid sa...

Du er så fantastisk god til å tegne - misunnelig på slike som deg ( jeg kan ikke tegne en strek!). Heldige dattere med slik mamma :)
God helg til deg og dine :)

Sylvia sa...

Hei på deg, Vibeke.
Å tegne slik liker jeg også. Det er så morro.
Nå er jeg hos ei venninne i Kragerø, og vi er jomfruen begge to, slik som deg. Og det stemmer på en prikk. Jeg har lest mange astrologibøker i flere år, så jeg kan litt om det......
Her er det strikking og vin, og vi skravler og ler. Og det er faktisk henne som holder meg med sokker. Hun er kjempeflink til å strikke sokker.
Ha en herlig kveld!

Hanne sa...

Wow. På frihand?! Jeg er imponert!
Pludrehanneklem

Mitt lille roterom sa...

Du er bare så rå med penselen!!
Kjempeflink :)

Jeg er som deg, evig og alltid jomfru ;) og jeg kan stå for de positive egenskapene du skriver her ja :)- det er meg, enkelt og greit!

Ønsker deg en flott uke - og gleder meg til å se den JOOOsa genseren din !

Stor klem fra meg - til nettopp deg :)

Mitt lille roterom sa...

Du er bare så rå med penselen!!
Kjempeflink :)

Jeg er som deg, evig og alltid jomfru ;) og jeg kan stå for de positive egenskapene du skriver her ja :)- det er meg, enkelt og greit!

Ønsker deg en flott uke - og gleder meg til å se den JOOOsa genseren din !

Stor klem fra meg - til nettopp deg :)

Finnskoghuldra sa...

Så stilig buksa blir!! :)
Du er jo utrolig dyktig! :)
Og genserene.. Så delikate og søte ;) Har lyst på den selv, i offwhite med rosa skrift....
Men i den oppskriften du linker til så fins den bare i en størrelse, er det flere størrelser på oppskrifta di??
Håper du får en herlig uke :)
Mandagsklem fra meg :)

Vibbedille sa...

Made By Me-genseren er bare One Size ;)

Anne sa...

Herlighet så flink du er!! Ser ut som trykk jo... Det blir den kuleste russebuksa;)

hobbyvenn sa...

Dette kommer til å bli den tøffeste buksen i hele Stavangerområdet!! Du er så kreativ, og kan så mye. Håper du har gode dager og kan nyte finværet disse dagene.