fredag 7. mars 2014

Herlig helg og NYE briller

ENDELIG, etter 10 dager kom Brillene Mine ! 
Herlig når man har en KJEMPEFLOTT 
butikk med MASSE utvalg rett i nærheten ;) 

Tananger Optikk er en ny og trendy butikk og eieren
Soheil Niazi er en veldig hyggelig og flink optiker-
kan virkelig ANBEFALES ;)  

De gamle brillene mine leverte eg til optikeren
slik at han kan Sende De Til Afrika ;)


EG er iallefall kjempefornøyd med mine nye "øyer" ;) 
Nå må eg bare ikkje la det gå 12(!!!) år til neste gang hehe

Eg liker ikkje å kjøpe briller ser du hehe
Men nå hadde eg med meg Solstråla og hun er
veldig real! Hun sier hva som er fint og ikkje-
det var hun som fant disse og me ble begge fornøyde ;)  


Siden eg skulle hente brillene ble det til at 
meg og Solstråla handlet også, 
eg for oss og hun for min mor-ble litt kaos, 
men me fikk da varene i bilen-
at me glemte ut klokken på at Jr skulle hentes på
skolen og at han ble klissvåt er bare en bagatell hehe

Nå er me godt innstalerte og mette!
EG laget middag hihi
Meg og Toro fixet og besto med glans!

Det ble Chillisuppe m/mais, ost, rømme og nachos ;) 
Ungen kan spise til de sprekker! 


Veldig greit å kjøpe pose når ungene står som 2 fuglunger
å skriker etter mat hehe Tilsatte kun en ts chilli ;) 

******

Solstråla svever på skyer!
Hun har kjøpt seg BIL i dag!
Fra butikk, så hun skal hente den på mandag morgen
siden det var for sent å få skiltene i dag ;) 

Den tutta klarer det meste!!
Ikkje noe typisk førstegangs bil, men hun hoppet like
godt rett på en svart Audi A6 2000 mod hehe
Syns det var knallbra eg, forsikringen tar hun også, 
for målet hennes er å ha full bonus når hun er 25 ;) 
FLINKE jenta vår ;) 


Nå skal eg hive Jr i dusjen, skal få på meg noe
komfi selv og innta sofaen med strikketøyet, 
skal bli spennende å sjekke brillene til det bruket ;) 
Er jammen ikkje bare bare å få nye briller etter så
mangen år! Er litt forskjell ja hehe 








Men du?
KOS deg masse og ha en
deilige fredag og ei flott helg ;) 









Go`klem fra en puffa og fornøyd Vibbedille ;) 

3 kommentarer:

Sylvia sa...

Heisann Vibeke
For noen flotte briller. De kledde du kjempegodt. Tror jeg skulle vært å tatt en synstest selv, etterhvert........kremt. Billigbrillene mine får duge litt til, tror jeg.
Tenk at datteren din har køpt seg bil. Så flink hun er. Ble nesten litt misunnelig. Vi skal vrake vår, og være uten en stund. Det kommer til å bli mye gåing, og ellers tar vi buss, men det skal gå. Må spare de pengene. Det er så dyrt reparere den gamle bilen, at det lønner seg å vrake den istedet.
Taco suppe er sønnens favoritt. Men jeg lager den selv. Men slike posesupper er redning i nøden, når sulten er nær....det vet jeg alt om, altså.
Men du, det er jo helg. Og det betyr strikking og rødvin for min del :) Du skal sikkert kose deg like mye.
Ha en herlig helg, Vibeke. O her er det faktisk meldt sol i morgen. Kanskje sitte ute?????
Klem

Wenche sa...

Flotte briller, de kledde du :) Den "jentungen" deres får det jammen til. Hun har nok arvet "gøttsen" fra mora tenker jeg ;)

Vibbedille sa...

Takk takk ;) Tror nok hun ha arvet en god del fra faren også, de er like stae og MÅLbevisste begge to og de får det til for deg ;)