søndag 30. mars 2014

Fina vere og beine veien



Søndags tur med Solstråla, flotte veier og KUL musikk!
Egentlig var filmen MYE lengre, meeeen pga overføringer
måtte den jo selvfølgelig kuttes hmrf!

Skru opp lyden og DANS!
Det ER gøy ;) 

Det er forresten gjennom den mye
mediaomtalte SolsSplitten med kjører gjennom ;) 

HUSK; I enden av tunnelen er det ALLTID lys!
Er jammen ikkje hver dag alt er like bra skal eg si deg
så det kan være fint med en liten påminnelse ;) 

Tur med Solstråla gir meg ALLTID gode vibber, 
det føles så herlig og friskt ;) 
Etter soltimen var planen å gå tur på Solastranden, 
men me var SÅÅÅÅ sultne + me skulle hente Nellå
fordi jentene skulle gjøre lekser ;) 
Da blir det tur neste gang ;)  

Fahitasen var NYDELIG i dag også, 
ble såååå METT at eg bare måtte legge meg, 
ble nesten 2 timer under dyna, 
men av og til er det bare sånn



Men HEKKAN, ka skjedde?????
Både SOL og blå himmel var borte vekk da eg sto opp!
Snakk om værskifte! Går`kje ann!!
Jaja, me kan nå sei me hadde fina helgå! ;) 
Kost oss har me gjort i massevis ;) 


Nå sitte eg her med nytrakta kaffi og iskalde Burn
og er virkelig KLAR for en kwell med både
strikking OG serie ;) 
Er nå ferdige med BEGGE de rosa armene
og du kan sei det går bånn gass 
med raglanfelling på den grå ;) 
Gje meg et par dager og eg starte på den rosa bolen ;) 
Du kan sei det sånn at det kan bare regne
den kommende uka for då blir eg nok ferdige hehe



Men du?
KOoOS deg og ha
fine kwellen og ikkje
minst ei FLOTTE uke ;) 





HUSK Å SMIL! ;) 








Go`klem fra ei brune Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Bæsta,ka duuuu jøøøørrrr??? (sonjasside) sa...

Hahaha det blei værskifte ja.Men herlig tur i bilen. :)

Anne sa...

Haha, morsom video! Koselig helg du har hatt:)
Nyt det fina veret!