torsdag 6. mars 2014

HEKKAN-det begynner å bli litt kjedelig! HiHi

Eg skal være DØNN ærlig!
Det begynner å bli LITT kjedelig med OpArt teppe......
Du skjønner gjerne hvorfor når eg 
sier at teppe nå bølger GODT
på denne pinnen som er 150 cm lang.....Sukk&Stønn

Det at det er en omgang vrang annen hver pinne er
egentlig ikkje noe problem for pinne og garn funker
såååå bra sammen, så selve strikkinga går som en drøm ;) 
Det at teppe blir UBER kult er jo et stort PLUSS!!

Nå skal eg starte på den siste stripen som består av 
16 runder!! Hmmmm Da er det etter det minste teppe, 
men eg syns vel egentlig at når eg har strikket sååå mye kan
eg like godt fortsette, om det ikkje blir 140 cm bør det
iallefall bli noe større. Desto lenger kan jo
Prinsessa bruke det ;) 


Skikkelig kul og OK måte å strikke teppe på, 
men EGENTLIG skulle eg ønske det begynte ytterst!
Psykisk er det bedre å minke et strikketøy hehe
Hadde eg tenkt på det før så hadde det gått greit
å snudd det liksom.....får gjøre det på neste teppe hehe 


 For et par dager siden startet eg 
på "Made By Me" genseren, 
det er iallefall helt fullstendig hjernedø strikking!
Ypperlig å se en glimrende serie samtidig!
Er jammen ikkje mye spennende 
i en halvmeter med glattstrikk! hihi
Men fy søren eg gleder meg til å brodere
og ikkje minst ta den i bruk!

Å vettu ka?
Eg kunne tenkt meg èn til!
Men da, da snur eg den og starter i halsen-
derfor kan det være greit å strikke den etter
oppskrifta først ;) 

Når eg er ferdig med OpArt har eg INGEN
DeadLine på noe, BARE egostrikk på planen ;) 

Det eneste som er at når våren kommer
og eg kan sitte ute får eg det for meg
at DA må eg liksom hekle tepper......

JAAAA, eg har jo Primula Teppe til A&C som eg
starta på i fjor vår!!! Det eg jo hente frem ;) 

Ja og SÅÅÅÅ kunne eg seriøst tenke meg å strikke
en Icosa Welt Ball Pillow til Prinsessa!
Det kan jo i tilfellet bli til Jul ;) 

Jepp, nå begynner det å danne seg planer i hodet
med èn gang jo......blir nok ALDRI strikkeløs....
ELSKER lapper og dill ;) 
SJEKK det triste gråe været me har da??
Rart eg sitter her å drømmer om våren??
Har ikkje mye lyst å sitte her ut...... 


 ......men HER koser eg meg!!!

Klarte jo selvfølgelig å våkne med sånn feberfølelse 
i kroppen i dag, men HELDIGVIS har eg IKKJE
vondt i hodet! Det er noe som slår meg ut altså!
Så takk og pris ;) 

Glemte at eg skulle ringe fastlegen også i dag!
Er jo helt tommelings i topplokket!
Jaja skal prøve å huske det i morgen ;) 



Siden det er så rusket vær i dag har eg lovet
ungene kakao senere, extra godt blir det når
Solstråla har hamstret MINI marchmellow ;) 
Eg står over, men de ELSKER det ;) 
Eg kan godt spise en fra grillen, men ikkje i kakao`en ;) 

Ellers sitter eg her å bare nyter dagen
i den NYE Marius Jakken ;) 
Skulle ønske eg hadde blå joggebukse, 
men eg har eg upraktisk hvit så det får gå ;) 


Håper dagen din og er bra?
Husk å NYTE øyeblikkene, ja det høres banalt ut!
Men hva er det egentlig de fleste av oss higer etter?
De påstår det er LYKKE, men blir de egentlig
ikkje bare utslitt?? Bare undrer meg...





KOS deg i dag iallefall, 
i morgen er det HELG! 






Go`klem fra en litt Pjusk men fornøyd Vibbedille ;) 

1 kommentar:

Huldr sa...

Skjønner det er veldig mye jobb med det teppet, men det er utrolig stilig! Gleder meg til å se mer av Primulateppet ditt også. En dag skal jeg også lage et teppe ...