onsdag 5. mars 2014

SEEEE den NYE jakken min ;)

Har aldri lagt skjul på at eg digger MARIUS!!!
Det ble aldri at eg strikket meg en så Solstråla
kjøpte like godt en til meg når hun 
bestilte russeklærene sine ;) 

Eneste betingelsen eg hadde var at det måtte IKKJE
være synlige Russe merker hehe
Er virkelig noen år siden eg var russ hehe ('89)
En HERLIG tid med MANGE minner og noe
man aller helst bare vil glemme hehe

Nå er det Solstråla sin tur og eg unner henne ALT!
Blir spennende og litt nervepirrende, 
men i morgen kommer russebuksa og DEN
har eg fått æren av å designe(male)-
GLEDER MEG!!


 Hvis du kjenner noen som skal være russ neste år
og du har lyst på denne jakka, hiv deg på å bestill ;) 
Man må nemligen være russ for å bestille Her 


 Jakken var noe stor, 
men enda mer kosete-Ååååå eg er fornøyd!
Kanon kvalitet og deilig å ha på <3 

Må vel nesten bli årets 17.mai jakke hehe 


I ettermiddag har Jr og eg vært i bursdag, 
18 års dag faktisk. Koselig, mye god mat ;) 
BabyJr var der også!!
Fikk kose godt med han og på søndag
kommer han og niesa vår på besøk!
GLEDINGS ;) 


Er ganske sliten, for den der magen gir meg
ikkje skikkelig fred så nå skal eg bare sitte her
å slappe av, blir nok litt strikkings også-
setter iallefall på serie ;) 



KOoOS deg og ha en fine 
kwell videre ;) 
SNART helg ;) 





Go`klem fra en fornøyd Vibbedille ;) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Å mala på russebukser har du jo masse erfaring med! :D Glede meg masse te å se resultatet!

- En stk tidligere russejente som enda er meget fornøyd med den nå ekle russebuksen som ligger på loftet hjemme i T-town.

Finnskoghuldra sa...

Å den er lekker!! :)
Husker jeg fikk lyst til å bestille den når sønnen min var russ, men det var ikke så populært ;)

Kos deg det du kan idag :)
Klem Nina