fredag 6. april 2012

En Laaang morgen m/innlagt Laaang Frokost ;))

Mmmmm alltid herlig når me har vært på den Arabiske
Butikken å handlet-da er det i grunnen MYE av alt!

Hva er vel bedre en NY presset Juice til frokost?
Ikkje bare av appelsiner, men også sitron og lime!
Snakk om en kick start! ;)) 



En Lang koselig frokost hos oss betyr også egg, 
rista brød og syltetøy-DA nyter me det.
Sitter å skravler om alt mulig, herlig med noen
uhøytidlige helligdager inni mellom. 


Sent i går kveld ble eg ferdige med bolen på
Fana-Bugga`en så da bevilget eg meg å hekle noen lapper.
Litt vanskelig å "se" fargene på dette garnet om kvelden, 
men disse ble jo ganske så bra da?
Poenget er jo at det skal være tilfeldige farge/lapper-
UTEN system for en gang skyld, men gøy likevel
om hver enkel lapp blir noenlunde fine ;))

Det er retten og slett en drøm 
å hekle av DETTE garnet ;))

Fant en gammel krakk i garasjen, 
jepp, skikkelig gammel hehe
EG laget den i 6.kl faktisk!
I går da eg la meg lå eg å spekulterte på om eg kanskje
kunne hekle et trekk til den??
Hmmm DET kunne blitt skikkelig kult, 
men tro om eg må polstre den først??
Ka tror du? Det er en "vanlig" fot krakk liksom.
Skal få Habibi til å hente den opp så skal eg ta bilde ;)
Eg syns den er kjempe søt!
Mulig eg må friske opp malingen litt, den er hvit
så det vil jo være fort gjort om så var.

Fint "pusle" arbeid når det blir varm
og godt på terrassen ;)) 


Har faktisk vært litt aktiv i dag kremt hehe
Mellom egg/kaffi koking fikk eg faktisk starta
på den første armen til Fana, ÅÅÅÅ men eg gleder meg!!
Etter herlig frokost malte eg ferdig den digre
Gulrota så nå gjenstår bare finkonturen på den-
ser ENDELIG en ende på hele Russebuksa! 

Nå skal eg kose meg i Sofakroken resten av ettermiddagen, 
i kveldingen popper det visst nok opp noe Taco som er
bestilt av Jr-da setter nok Habibi 
sving på kjøkkenet tenker eg ;)

Den type mat er ikkje supert for min mage, 
men eg vet det blir MYE salat-da er eg berget ;)
Jadda, her koses det tidlig som sent ;)

Jr er litt på tuppa om dagen hehe
2.Påskedag, altså på mandag er han 
10 år og eg har lovet å vekke han med frokost på senga!
Da håper eg virkelig han slår til å sover LITT lenge hehe
I dag sov han til halv 10 så det ER håp!






Håper du også KOSER deg
og NYYYTER denne
LANGE fredagen!
ENJOY!






Go`klem fra en glad Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Fru Keilegavlen sa...

Nydelege fargar på lappane og så flott gensaren vert. Så artig å hekle trekk til ein krakk du har laga sjølv. Kanskje eg må hente krakken eg laga sjølv og og hekle trekk til den. ;) Eg ville ha polstra den viss eg var deg,- litt meir behageleg å sitte på då. Ønskjer deg ei fortsatt fin påske.

Sylvia sa...

Genseren din blir knallfin. Elsker fargene, og den ujevne fargingen, men alikevel så klare fargen.
Den frokosten så fresh og god ut. jeg hater å spise frokost, først må jeg bare ha et digert krus med gloheit kaffe, og kanskje jeg orker å trykke ned en kjeks.....uff, ikke særlig sunt, akurat. men da vil jeg heller ha en deilig lunch istedet, men det er ikke lett nr man er på jobb, da blir det tørre brødskiver i farta, for det kommer alltid kunder innom idet jeg tar første bit.
Et sånnt trekk til krakk har jeg nesten ferdig.....men så stoppet det bare opp. Behøver ingen polstring, synes jeg. bare morsomt med litt farger. Og du trenger da ikke male din.
Kos deg masse videre.

Maria Isabel sa...

Kjempeflotte farger på lappene, og veldig flotte grønn og lilla farger på genseren :)

Det bildet av sitrusfrukteen var skikkelig flott, fikk kjempelyst på appelsinjuice, hehe :)

Kos dere masse :)