mandag 23. april 2012

Jakter litt enda eg.... ;))

 Måtte jo fortsette å "rote" litt, fant litt sånn
Cream de la Cream innimellom alt Opal garnet ;)

Sokkegarn MED Alpakka i er jo bare en drøm!
Du kan jo ta en titt inn Her -
kanskje du finne deg noe myyyykt? hehe

Du bør virkelig ta en nærmere kikk på
Zauberball- noen helt vanvittige farger......*drømmer*

Denne dama kan virkelig farge garn!
Bare synd at eg ikkje får frem den flotte LILLA fargen!
Garnet blir behandlet med omhu og regelmessig klapping!
Det er 2 nøster type tynt sokke/sjal garn
og 2 nydelige nøster med alpakka ;)) 


Hvis du stikker innom Her en tur er det
jo mulighet for et par Solskinns sokker på deg også! 
Det er såååå mykt og fint ;) 


Kortreist garn?
Ja for meg blir dette det!
Holen, ja rett her ute på Jæren har det utroligste garnet!
Sinnsykt flotte farger.....det er bare sååå fint!
Vettu hva? De kommer faktisk på Tananger Treffet
og er en av butikkene som selger garn heeele helga!
(Spørsmål ang Treffet? Send meg en Mail

Fargene her er 4 petrol, 1 bringebær og en KNALL lilla!
Grusomt vanskelig å få frem fargene!


Luna Wool kjøpte eg for noen år siden hos 123Knit-
men de har tydeligvis ikkje akkurat dette garnet lenger.....
MEN, kan love deg mye annet flott!

Av dette garnet har eg faktisk strikket Vimsevamsen-
en herlige genser som eg fortsatt bruker.
Strikket den i dobbel tråd ;)

Tro hva eg skal strikke av resten?
En MULTI farget genser? Hmmmm *tenker* 


Dette garnet er 70% Angora.....NYDELIG!
Har hatt de i noen år nå, tro om eg ikkje fikk de
i gave på første Tananger Treffet?
De er liksom sååå skjønne at eg kan jo ikkje bruke de?
De er noe mer lilla enn det bilde viser. 


Sirri er et garn fra Færøyene, min niese har kjøpt det til meg.
Planen er et SVÆRT sjal!
Vil kombinere begge fargene har eg tenkt, 
men har eg funne DEN oppskriften?? NEI! Hmmmm
Garnet er en del grovt og kløet, 
men jo varmer sjal-ikkje sant?
Spennende garn syns eg ;) 


The Wonderful Wallaby oppskriften fant 
eg innimellom noe garn, 
den kjøpte eg i 2008 og planen var faktisk en genser til Jr......
Tro om eg ikkje snart bør tenke på DET
ja før han ikkje vil ha den lenger liksom.....


JADDA, måtte jo hekle litt i dag også!
Ble liksom litt hektet eg hehe 


Ble 3 stk i kveld, noe større enn de forrige.
Eneste forskjellen er at omg 4  her er
staver i steden for luftmasker.
Regner med at det blir NOEN flere i morgen ;)
Kanskje eg burde laget noen filler? Grytelapper?
Har liksom aldri laget til eget kjøkken, 
men DET kan eg jo gjøre nå ;))


Hodet har ikkje vært helt "med" i dag, 
sov nok litt for lite i natt.......
Mulig eg totle meg i seng ganske snart for å "ta igjen"
for å være i toppers form i morgen ;)

Har nemligen en PLAN i morgen!
Har fått en genuin oppskrift på NOE
kan jo bare nevne at dusjen skal stå i fokus!
Skal bli spennende å se om det funker!
Lover å informere i tilfellet!





Da må du ha en flotter tirsdag
og KOSE deg masse!





Go`klem fra en litt trøtt Vibbedille ;))

4 kommentarer:

Håndarbeidsfrua sa...

Hei!
Takk for titten, det er nesten så jeg sitter og sikler. MYYYE flott garn.
Blir nok mange spennende prosjekt av dette.
Liv

Anonym sa...

Mye lekkert garn. Ja slikt angoragarn har jeg også :-P det stemmer nok at det er fra treff ja :-) Klem

Pernilla sa...

Så mye fine garner du har på lager.
Heklingen din er så lekker, elsker fargekombinasjonen.
Pernilla

Maria Isabel sa...

Så utrolig mye og flott garn!! Skulle ønske jeg var like flink til å strikke og hekkle som deg.. for jeg fikk veldig lyst på alt det garnet der selv.. masse flotte farger :)

Kos deg med prosjektene dine :)

Klem :)