mandag 2. april 2012

Om ikkje det ER Vår?!?!?!

Var i grunnen meninga at eg skulle henge UT klær i dag!!!
Ka syns du?? 2.april og skikkelig SNØ!?? 


Solstråla skulle på jobb i morges, men 5 cm snø lager
selvfølgelig KRØLL for de "stakkars" bussene-
derfor måtte Habibi til pærs hehe
Kroppen fikk jo omtrent sjokk!
Eg meine, kommer fra VARME Libanon og rett ut i snøen
en tidlig morgen....... 


Eg gjorde som eg ikkje så snøen
og satte meg ned å malte heller-
klevasken får vente til sommeren kommer hehe

En kul PowerPuff bak på leggen gjorde seg fint! 


Ei MEGA Gulrot bak på låret
kan vekke ganske mye oppsikt!

Nå har eg bare å fylle i farge på disse +
å male ei KU ROMPE! hehe
Jadda, bare vent å se *fniser* 


Disse 2 løgnasane ble ferdig i dag, 
ble jammen ikkje så verst selv om det var litt 
plunder siden konturen skulle være ganske tynn ;) 


Ellers er Hønene og Hanene her i huset ganske fornøyde
om dagen, nyter dagene og koser oss ;)) 


Jr fikk presse appelsiner i går til kvelds, 
det bare måtte han ta bilde av ;)
Det er det beste han vet!

Dette lærte han sist me var i Libanon, der presses både lime, 
sitroner og appelsiner over en lav sko!
Når man kan kjøre ut å kjøpe kasser med 25 kg appelsin
til 4.000 lire ( ca 20) ja DA går det ann å presse 
å sette ei svær MUGGE på frokost bordet.......
Åååååå men eg savner MYE i Libanon.....
Grønnsak/Frukt markedene spesielt!
Koster jo absolutt NADA jo!


Jaja, ikkje lenge til!
Satser på å reise på ferie dit i sommer ;))
GLEDER MEG!!!



Har bare blitt heklet 1 lapp i dag, men som du ser
har eg jo fått malt en del!

Nå er det frem med Fana`en så må den
også få noen omganger ;)

Har ca 10 cm igjen nå før eg kan begynne på armene!
JUHUUUUUU





KOS deg og ha en
STRÅLENDE mandag kveld!





Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den buksa blir kjempefin! Kanskje det går litt lettere å bruke sprittusj på detaljene? (Ser mye på Art Attack med minsten,og der brukes det mye tusj). Det må være skikkelig pirk å få til detaljene så fint som du har fått det til med pensel.
Skjønner godt du savner frukt og grønt. Elsker appelsiner,men det er ikke så ofte lett å få tak i søte og gode på butikken her.

Vibeke

Vibbedille sa...

Prøvde meg faktisk frem med div svarte tusjer på konturene, men det gikk rett gjennom stoffet. Så eg får heller bare pirke videre med pensenel;)
Ikkje så mye igjen nå heldigvis ;))

Mitt lille roterom sa...

Krysser fingrene for at været snur for dere der sør - det er vel liksom herover det skal være slikt :)
Her har vi kaldt -5 nå ikveld og det er det mange uker siden det har vært her i øst! Brr...godt man har en skåle med litt ved igjen etter vinteren.
Kos deg videre med russebuksa - den blir rå-tøff :)

Påskeklem fra meg som tar ferie om et par dager ;)

Maria Isabel sa...

Kjempevittig russebukse!! Du skulle ha fått male min og en gang i tiden vet jeg :)

Fytterakkern så mye det snør hos dere da :S Her i Oslo er det ganske godt vær, selv om det er ganske kaldt og blåser fært da!

Å nypresset appelsin liker jeg godt og :)

Kos deg inne i varmen :)

Bitt@mi sa...

Überkul bukse - du er kjempeflink:)
Været? Nei det skal jeg ikke kommentere noe videre....
Men god stemning inne og koselig håndarbeide, så gjør det egentlig ingenting at det snør. Bare det ikke varer helt til neste vinter:)
Kos deg!

Sylvia sa...

heisann
Du er i farta IGJEN, ser jeg, ja!
Jeg har også RUSS i år, sønnen min er Svartruss. Han fikk med masse merker til å ha på dressen sin, men jeg har ikke sett så nøye etter. Spør han om jeg kan male på, sier jeg selvfølgelig JA til det. men jeg har sagt jeg kan hjelpe til med å få på alle merkene, slik at det ikke blir kaos, he he
Har dere snø!!! Stakkars dere. Her er det endel kaldere enn tidligere, men ikke snø. Og jeg ønsker meg heller ikke snø, så den får bare se til å holde seg vekk.
Jeg har strikka på meg en sene-betennelse!!! Urf-grrrrrr..... Så da må jeg gjøre andre ting enn å srikke konstant i Påska. Urettferdig!!! Men jeg tar frem pinnene "litt" da, vet du. Kan ikke la vær!!
Den der kaka du viser frem i et annet innlegg...nam, nam, den så diff ut. Jeg er en kakemons, ELSKER kaker, jeg!!!
Ha en herlig påske!! klem