tirsdag 10. april 2012

Oppover CupCakes og bare LYKKE ;))

Jammen er det GØY å handle til Gutte Fest ;))

Var ganske dårlig med Tema på Nille så av 
Hello Kitty og Fotball var ikkje valget vanskelig hehe
MEN, de hadde ikkje godteposer!
Gjør ikkje såååå mye, vridde hodet litt og fant ut at
vanlig brødposer ble kjedelig-da kan det jo være gøy(?!?!?)
med en Dritt Pose?? Dvs de svarte hundeposene!!! hehe
Guttene som var her i ettermiddag syns det var kult *ler*
Derfor blir det svarte Godteri Poser ;)) 


Regner med at 3 liter Gelè vil få bein å gå på!!! 


Det ble familie samling på kjøkkenet 
da disse kom ut av ovnen!!!
For FØRSTE gang på alle de år eg har baket så har eg
fått OPPOVER Muffins hehe
Både Habibi og Solstråla var imponert, 
men Jr stakkars......han var mer....... 


.......FORTVILET!!!
"Mamma, de er jo FIRKANTA!!! 
De SKAL jo være runde!!!"

Jaja, man kan ikkje alltid få i pose OG i sekk!
Men eg ser at HVIS denne 
CupCake karrieren skal fortsette
må eg nok invistere i et par muffins stekebrett hehe

Litt diskusjon i dag:
Jr forklarte at han ville ha CUPCAKE, 
presiserte at det IKKJE skulle være Muffins.
EG prøvde å forklare at det ER Cupcake eg alltid har laget, 
men at det OGSÅ heter Muffins......nei det var ikkje tilfellet
sa han. De eg hadde laget nå VAR Cupcake 
for de bulet OPPOVER
og de andre FLATE eg har laget heter Muffins.......OK!

+ at når eg skal sprøyte de med sånn stående krem (Ising)
ja DA blir det EKTE Cupcake!

Jammen godt at ungene kan forklare seg hehe

Søkte på nett og kom opp med DISSE 
oppskriftene- eg gleder meg til å prøve
sånn ising, det liker eg å leke med! 


På strikkefronten KOSER eg meg med en arm, 
ÅÅååå det var herlig å ha så få masker på pinnen-
DA går det fort da ;)) 


Ellers har eg bestemt at påsken blir en dag eller 2 til ;)
Har vist nok som skal ordnes til i morgen ;))
KOSELIG med bursdag da, 14 ivrige gutter blir det ;)



I kveld blir det et gjensyn med Greys!!!
JuHuuuuuu
Alltid kjekt når det kommer tilbake ;))



Nå legger eg beina høyt, 
høyre kne har en tendens til å vokse med FOR mye
løping frem og tilbake over kjøkken gulvet hehe






KOS deg og ha en
Flotters Tirsdags Kwell ;))






Go`klem fra en avslappet Vibbedille ;))

3 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Hehe...må le av dine muffins, for de blir like firkanta som mine jo! Setter formene for tett sammen, en får jo spare på det en kan spare på liksom, ikke sant?
Jr forklarte greit hva som er forskjellen på cupcake og muffins - hehe...
Spent å se kakene ferdig pyntet med ising! Ta bilde!!

Ha en flotters dag i morgen med alle guttene på besøk.

Klem fra meg til deg :)

Anonym sa...

Det ble flotte muffins, eller cupcakes ;) Bare et lite tips, bruk to former sammen, da holder fasongen og det blir oppover muffins :) Ha en fin dag!
Johanne D

hobbyvenn sa...

Gratulerer med vel overstått til junior. Lykke til med besøket. Flotte cupcakes du har laget. De ser fristende ut. Fanaen din blir bare SÅ lekker...