onsdag 11. april 2012

Guttefest og CupCake hehe

Naboer og Beste Kompiser ;))
Det gikk jammen unna med pizza`en skal eg si ;) 


Jadda, så var det Cupcake`n da hehe

Sprøytespissen var en tanke for smal og kremen fast, 
du kan si det sånn at Habibi sleit litt hehe 


Men hva gjør vel det?
Jr var strålende fornøyd og eg skal jammen si
at kakene fikk bein å gå på ;)
Det var t.o.m sånn at de tok en
i hånden når de gikk ;) 

Laget en Vanilje Frosting 
og det ble helt nydelig i smaken ;))


Etter et glass ramlet over Jr ble det kleskift ;))


Det er faktisk Jr selv som har foretatt
den systematiske pyntinga av kaka!
Ikkje bare det, men han endte opp med hele 10 kjærester hehe
2 forsøk og alle lysa vår slukket.

Det har virkelig vært en koselig dag, 
aktive og snille gutter ;)

Men, eg syns det er litt dårlig at
faktisk 6 stk ikkje kommer uten å ha informert.......


Ellers startet dagen fullstendig feil!
EG våknet med DET hodet og sikkert noe som
var omgangssyka!!!
Det er det jammen mange år siden eg har hatt!
Tror eg sov nesten helt til guttene kom.....
HELDIGVIS er Habibi flink, leiligheten var strøken, 
og begge kakene pyntet og bordet dekket ;)
Men faktisk var formen ganske bra de 2 t
det hele sto på og me koset oss ;))

Nå har eg dusjet, tatt på Pysj-One Piece
og sitter godt under dyna i sofakroken ;))

Har ikkje blitt strikking i dag, 
men akkurat DET tar eg igjen i morgen-
satser nemligen på den perfekte dagen da ;))





Kos deg og ha en
fortsatt koselig kwell ;))




Go`klem fra en litt utmattet Vibbedille ;))


1 kommentar:

Jane sa...

Wauv for nogen skønne lækkerier! De der cupcakes ser fantastiske ud....jeg gætter på de smagte himmelsk :-)
jeg holder med dig i at det er for dårligt at man ikke giver besked hvis man ikke kommer....og synd for den som inviterede!