torsdag 12. april 2012

Litt Debbie Bliss og litt tradisjon ;)

Da har eg ENDELIG montert Omslagsjakka
fra Debbie Bliss Boka Det tok sin tid, men omsider ;)

Er noe HERK å montere en slik ribbe jakke!
Vanskelig å få sømmene fine og man 
må hele veien telle "striper"

Men ok, ble ganske fornøyd og satser på den blir
enda bedre etter vask og flattørk ;) 



En søt liten beinknapp gjorde susen her ;) 


Var noe dill å montere fronten her, var jammen ikkje
lett å vite hva som skulle hvor!

Brukte 280 gr Nepal garn strikke på pinne 5 
Størrelse 12-18 mnd


Hehe Jadda et aldri så liiite BI prosjekt på gang her ;)
NOP det er IKKJE en tunika, skal bare bruke mønsteret
fra denne oppskrifta ser du-ramla innom 
en Along i går skjønner du ;))

Skal nå se hvordan dette blir, så forteller eg nok ;))


Får nå se hva eg strikker på i kveld da-
er ganske snart klar for arm nr 2 på Fana`en
JuHuuuuuu


Har hatt meg en time på øyet i ettermiddag
så eg føler meg ikkje helt våken ennå, 
men satser på en fin-fin kveld ;)




KOS deg du også og ha
en flotters torsdags kwell ;))





Go`klem fra Vibbedille ;))


1 kommentar:

Hildep sa...

Så flott denne jakken var.
Ha en flott og kreativ helg.