mandag 21. september 2015

Digger du også Ugler? 12 Herlige Strikke og Hekle oppskrifter

Foto: Jackie Laing

Er DU også en av oss som bare ELSKER Ugler og syns de er verden herligste vesner??
Uhu-u-u-u

Har selv heklet ganske mange Ugler som eg har vist deg tidligere, men eg har i grunnen strikke lite med 
Ugler på eller i, mulig eg må gjøre noe med det?? 
Har nemlig funnet noen skikkelige SKATTER
Ja ta bare en titt her, kos deg og skynt deg 
å finn frem litt garn etterpå Uhu-u-u-u

Bilde over viser noen av de meste spesielle 
og KULE Uglene eg har sett!
STIIILIGE! Ahaaaa tenkt deg en HEL gjeng 
i forskjellige farger! Ååååååå sukk!


Foto: Josephine Wu

Kunne tenkt meg en hel gjeng med Baby Owl også eg!


Foto: DinosaraKnits

DISSE var bare RÅLEKRE syns eg!!! *MÅ HA*!


Foto: sara Burch

Utroooolig Lekker!

Foto: YarnMonster



Foto: Dioene Design



Foto: Caffeinatedyarn



Foto: Knitting Pony



Foto: Karla Sandoval



Foto: Hana Makin



Foto: Sarah Zimmerman



Foto: Hopeful Honey



Da er det bare å si Uhu-u-u-u og KOS deg hihi

* * * * *

Planene da eg la meg i går var i grunnen å sove lenge i dag, men det er helt tydelig at akkurat DET har eg sluttet med! Våknet som så mange andre morninger stående i Giv Akt ved siden av senga med nok en gang tidenes leggkrampe...
Merkelig, mangler man ikkje magnesium da?? 
Hmmmm alt sånn på prøvene mine var jo fine jo......? 

I dag trenger eg en sånn type ME-TIME-Day Deluxe :) 
Litt sliten etter i går og kjenner det murrer i hele kroppen så det skal bli godt å slappe av, eg må ut en tur da siden GullfiskHukommelsen slo inn på fredag hehe 
GLEMTE å sende pakken som Reidun vant her på bloggen! *Klask i pannen*
Men I DAG skal den gå i posten, må uansett ned for eg må en tur på apoteket-NOK en gang.....

Utover det har eg veldig lite planer enn å bare kose meg. Solstråla overnattet hos en venninne i natt så hun kommer vel litt utpå dagen vil eg tro, men hun skal jobbe noen timer 
i ettermiddag for hun skal være stand-in for en avd.leder som er bortreist. Blir nok KNALLKJEKT å jobbe litt med kollegaer som hun savner så sårt :) 

Sånn ellers har i grunnne helgen forbi gått uten de største smertene i ryggen og omg. Skal bli greit å få avklart HVA det i det hele tatt kan være.....?? Liker ikkje å gå slik i det uvisse.....Men i og med at det er SUS eg skal inn på 
kan jo dette virkelig TA TID! 
*Smører  meg med tidenes tålmodighet*

Men ok, eg får begynne å bevege meg her litt å komme meg ned på senteren slik at eg kan skynte meg tilbake å dyrke amøbetilstanden som er planlagt :) 

TUSEN TAKK for MANGE Nominasjoner til Vixen, nå får eg jo bare krysse fingrene og håper eg kommer litt opp på "Lista"-skal bli spennende å se resultatene :) 

Håper formen din er fin og at dagen blir FLOTT :) 





KOS deg masse og ha
en Strålende Mandag :) 






Go`klem fra ei Ukeklar Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Ina Håkestad sa...

Legg kramper kan også komme av at man er kald på beina så det å sove med ullsokker fungerer veldig bra :) og blir det for varmt så sverger min bestemor til det å ha en ulltråd knyttet løst rundt ankelen og jeg har prøvd det i perioder hvor jeg har slitt med mye kramper og tro det eller ei, men det funker! Koster i allefall ikke noe å prøve ;)
Håper formen din snart tar seg opp :) nyt livet med dine kjære og ha en flott mandagskveld og en flott uke :)
Klem til deg :)

Vibbedille sa...

Liker ikkje å sove med sokker, men skal jammen prøve meg med en tråd! hehe Er lei av å våkne med et brak om morningen :)

KOS deg du også :)