torsdag 17. september 2015

Luxury Playpants with Jewels! Ferdig + Oppskrift :)


JUHUUUUU eg klarte det!!!
Så mørkt ut ei stund, men eg er i mål......NESTEN!
Nå mangler eg bare 1 meter m/I-Cord, men eg starter på den etterpå og så har eg hele 2 dager på meg før buksa må vaskes og strekkes litt :) 


2 Laaange vrangborder ble det også, på denne måten 
blir det ikkje klumper i støvlene :) 

Må fortelle èn ting om denne øyeblikk 4 år gamle Sjarmøren, en herlig alder forresten! Den STORE Helten om dagen er selvfølgelig Kaptein Sabeltann og øynene ble STORE da han fikk arve Sabeltann genseren etter Jr :) 

Men det eg skulle fortelle var; Han hadde fått kjøpt seg en Skattekiste som han kunne ha diamanter i, dvs eg fikk tømt den ene boksen min i pynteskuffa for eg hadde ALLMASS med slike "glass" diamanter som man kjøper på Nille 
og han behandler de med andakt :) 

Hva passer vel bedre enn å lage det hele om til ei 
Juvel Bukse med hemmligheter i??
Nettopp, eg tror VIRKELIG litt Rubiner i......

.....i lomma vil slå an, ikkje det? hehe 

Jepp eg har sydd fast en del slike plastikk diamanter 
og diverse nederst i lomma slik at bare HAN kan holde i de-Den Hemmelige Lommen :) 


Tror faktisk dette kan bli litt stas ja, og når han er lei av å ha de der er det bare for mamma`en å klippe bort 
tråden de er sydd fast med :) 

Gleder meg til søndag og Bursdag, skal bli spennende å se hvordan buksa tar seg ut på!
Ja for eg tror nok han vil prøve denne Juvel Buksa, 
ikkje sant?? hihi 

Oppskrift på denne tøffe buksa finner du HER!

Satser på å få tatt bilder "in Action" da 

Nå skal eg sette i gang med I-Corden mens eg skal KOSE meg med The Expendable 3-
Jepp, det er virkelig KJEKT med skikkelig ACTION! 
Gjør meg ikkje så mye om hoder fyker og blodet spruter inni mellom, ikkje så lenge det er 80-90 tallets helter eg får se på HAHA 




KOS deg videre og ha
en Riktig God Natt etter hvert :) 





Go`klem fra ei lettet Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en lur hemmelighet. Ha en god kveld du og. Alltid inspirerende å lese dine innlegg.
Hilsen Helga

Unknown sa...

Så flott at du vart ferdig med presangen,tross alle elende du strevar med ! Du er eit positivt ståpåmenneske !!! Det med "skatt" i lomma var SÅ lurt! Sikker gøy å sjå ansiktsutrykket når han skal prøva lommene ! Ha ei flott helg, uten smerter !