tirsdag 22. september 2015

JOYFUL Tirsdag :) 8 Strikke/Hekleoppskrifter

Foto: elann.com

Alle trenger litt GLEDE i Hverdagen og Musikk er jo en stor del av det å kunne Glede seg :) 
Noter er kjekke å leke med og kan være ganske så dekorative, bare se på denne herlige veska:



Foto: Creations2Love



Foto: mjukdesign

Oppskrift med norsk turtorial


Foto: croby pattern

Linken inneholder også mange andre flotte oppskrifter


Foto: MelanieBerg



Foto: Starathena



Foto: MelanieBerg



Foto: 2004


* * * * *

Oj! Jammen er det en regnfull tirsdags morgen! Hvor ble sola av liksom?? Hmmmm en del kaldere er det også 
*Finner Ullsokkene* Brrrrr

Det er tydeligvis HELT slutt på å sove lenge om morningen! Våkner som ei klokke halv 8! HVER morgen! Begynner eg 
å bli gammel eller?? Ja eg har inntrykk av når man blir voksne så våkner man og står opp tidlig!? Hmmmmm

Ikkje for det, liker jo morgen timene, men savner litt å sove 
i 10-11 timer......nå blir det max 7 t på øyet :) 

Har fått noen spørsmål om hvordan det går med nyresteinene, men som eg fortalte før helga viste det seg at eg har ikkje nyrestein likevel.....
Du kan refreshe minnet ditt HER! ;) 

Nå skal eg prøve å få gjort litt her hjemme før eg setter meg ned med strikketøyet, er ikkje så mye fytt i meg kjenner eg.

Solstråla stakk akkurat på jobb så det blir noen timer 
ME-TIME på meg :) Hmmm i morgen er det 3 mnd til Lille Julaften.....dvs om 3 mnd står eg forhåpentligvis på hodet 
og julebakst og dillekos før hun kommer hjem til Jul :) 
Blir rart å ikkje ha henne hjemme i forberedelsene.....
Hmmmm hvem skal liksom lage kakemenn i år?? *Tenker*




KOS deg og ha en
FIN tirsdag :) 
NYT noen timer du også :) 






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: