tirsdag 29. september 2015

SUNRISE- Hekle/StrikkeOppskrifter :)

Foto: Ali Dib Najem

Favoritt årstiden hva gjelder FLOTTE Soloppganger er i gang og Ali drar frem kamera hver morgen, noen morninger er flottere enn andre og det var jammen ikkje så verst i dag :) Tatt ca kl 7.

Var ganske kaldt ute, 8-9 grader og da er det vel ikkje lenge før me plutselig må skrape bilen? Hadde vært herlig med en gjentagelse av fjoråret hvor piggdekkene ikkje kom på før første uka i DESEMBER, men SNØ til Jul-Ja DET vil eg ha :) Helst en kram halvmeter!

Har i grunnen sovet rart og dårlig i natt, "ryggen" var ikkje god + kroppen var så urolig på en måte? Hmmm kan ikkje huske at eg har opplevd det, var akkurat som den dirret på et vis? Hmmm Våknet i 7 tiden så det var ikkje snakk om å få sove litt lenge, noe eg sikkert hadde trengt......

Da kjører eg på med noen lekre SOLFYLTE oppskrifter som eg fant i morgentimene: 

Foto: Heather414



Foto: Maleen van der Vorst



Foto: blackbunny



Foto: wollschnegge

Åååååå rålekker!


Foto: elizabethgail


Her var det faktisk en del eg virkelig kunne tenkt meg! 
Se bare på den Sunrise Stole! Ahaaaa nydelig og eg kjenner at det hadde vært nydelig i Kauni ja-
Mmmmm skikkelig godt og varmt!
Likte veldig godt genseren på siste bilde også, men så er eg jo veldig svak for ribbestrikk :) 

* * * * *

Tror nok eg må finne frem noe godt i ull å ha på meg i dag ja for det er ganske kjølig her eg sitter med døra litt åpen! Mmmm Skappelgenseren min er Nr 1 for sofakos på kalde dager og gjerne et sjal i halsen, Mmmmm jepp det er helt klart en slik dag ja :) Formen er liksom ikkje helt "der" og eg begynner å bli ganske lei disse "nye" vonde dagene, 
hadde liksom så god kontroll på min egen tilværelse slik det var.....Er så lei av at nye ting bare dukker opp.....*sukk*

Tar meg en tur på badet eg, føler meg nok bedre etter 
litt oppfreshing vil eg tro :) 

Uansett kan eg se frem til Fredag for DA er det Høstferie 
og me kan knusekose med Jr ei hel uka, hadde forresten vært herlig å reist til ei hytte med peis.....*Drømmer* hihi






Men Du?
Håper DU hadde en fin start
og at dagen behandler deg Godt!
NYT DEN! 






Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille :) 

1 kommentar:

Mormor sa...

Hei på deg! Mye fint du har funnet frem her ja. Likte også godt Sunrise stole, og genseren i ribbestrikk. Noterer meg disse bak øret, så kan det jo hende at man får strikket de en vakker dag. Huff, liker ikke at du ikke er i form Gro Vibeke, håper virkelig de finner ut hva det er og at du kan bli bedre snart. Her er formen fortsatt dårlig, sjette dagen med snørr, hoste og hodepine. Men er heldigvis feberfri nå, så da går det vel rette veien. Benytter den stigende formen til å få litt orden i heimen....kaos i alle kriker og kroker, hehe. Ønsker deg en fin dag :-) Klem fra meg til deg!