torsdag 17. september 2015

Ja, det ER godt med en SHRUG! Strikk en! - Oppskrifter!

Mulig at din første tanke var: 
"Hva i huleste er en SHRUG!??" 
Det skal eg love deg at eg tenkte da eg først hørte det hehe Rart navn på noe som kan være så lekkert! Ja det kan t.o.m bæres av en hvit brud skal eg si deg! Men det er faktisk også veldig lunt og godt å bruke i kosekroken også-det er med andre ord en skulder og delvis ryggvarmer-
skikkelig KOSEplagg kan du si :) 

Se bare på de eg fant her:

Foto: loop



Foto: Isabel Kraemer



Foto: Gina Bonomo

Barnevarianten "Vinni" finner du HER!


Foto: Martina Behm

Det var vel denne som falt mest i smak hos meg!


Foto: megan cath

Likte mønsteret spesielt godt på denne!


Tenkte det var på tide å la Jr komme til litt hihi Ja han vokser og er blitt ganske så voksen av seg! FLOTT Gutt om eg skal si det selv <3 Kjenner eg bobler av stolthet når eg snakker om han, hadde du bare vist halvparten av det gode han har 
i seg! Åååå du skulle visst! Det er ikkje en du trenger å spør 2 ganger skal eg si deg, ja hvis det ikkje akkurat gjelder 
å plukke opp litt fra gulvet på eget rom hehe 

Men det er vel muligens tenåringer likt?? *ler* Min lille kosegutt er blitt STOR! Nesten for stor til å sitte på fanget jo! 

Den andre gutten, altså Ali er i sving på kjøkkenet og eg sitter her i kroken og suller for meg selv! Ja den ryggen og de nyrene de gir meg slettes ikkje fred! Men nå er eg halvveis på lommen og etterpå skal eg se ferdig filmen 
The Exspendables HAHA Ja det er av og til kjekt med litt SKIKKELIG Action med kule helter hehe 
Strikkinga går iallefall kjapt unna :) 

Mulig eg må se et par til når eg skal til med I-Corden hehe





KOS deg Masse
og ha en fortsatt
Herlig Ettermiddag :) 





Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille i godt humør :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, er der det de kalles! Synes liksom ikke bolero alltid er et dekkende ord, for da tenker jeg alltid på kort jakke over stivpyntet kjole. Jeg har en slik som likner veldig på den circular shrug. Ikke hatt gleden av å strikke den selv, men det er et veldig deilig kosete varmende plagg. Jeg kan jo legge den i den imaginære "ønsker å strikke snart"-lista, mens jeg sitter å strikker på en ullbukse fra Mykt til barn fra Sandnes garn. Håper du snart får fred i ryggen! Hilsen Blomsterbarn

Snefrid sa...

Så mange fine plagg du finner mønster til, studerer dem med glede hver gang. Men det du kaller shrug - jeg fikk så lyst til at du skal spørre mammen din om ikke det ligner veldig på det generasjonen før oss kalte sengehygge?
Klem fra Snefrid