fredag 16. oktober 2015

1 Heldig Vinner, men Flere Premier - Oppskrifter


Premien på GiweAway`en tidligere i uken er disse 2 Nydelige Arwetta nøstene som er supre til f.eks sokkestrikking :)
Kan strikke alt av dette garnet altså, men med 2 stykker har du mer enn nok til et par med voksne sokker :) 


Foto: Lena Kristine Kvile

Lena gir dette flotte mønsteret GRATIS til den Heldige Vinneren så da har du full pakke!
Eg skal formidle Vinneren sin mail videre slik at du får oppskriften ganske fort og greit :) 




Den Heldige Vinneren denne gangen er

GRATULERER så MYE!

Send meg en MAIL med adressen din og pakken går
i posten på mandag :) 




Her kommer noen veldig fine oppskrifter til alle Sølvplassene:

Foto:Crochet Leaf

Gratis oppskrift med BildeTutorial



Foto: Insa Ka

Gratis!



Foto: Lynadell Creative Knitwear

Rålekker litt spesiell jakke :) 




* * * * *


Er i grunnen ganske så slips her eg sitter nå! Før eg henta Jr på skolen kvart på 2 fikk eg pynta og stelt til til Halloween! Jepp, tidlig ute, men Jr reiser til Solstråla neste helg og på selve Halloween skal me i bursdag så da starter me nå med litt Grøss og Gru MoHaaaa

Jr ble litt molefonken da han skjønt at han og eg skulle handle, han liker best å dra rett hjem fra skolen! Men det ble en koselig handletur og det vanker alltid noe extra kos
i posene når han er med selv :) Etter på nå skal eg ha meg ein lange og meget velfortjente dusj, den herlige og gode JULEpysjen henger ute til tørk og det skal bli så deilig
å krype ned i kroken igjen etterpå :) 

Skal KOSE meg med sokkene som er i Premie over for JA eg har starter! Måtte faktisk bytte ut det rosa Siljagarnet eg viste i forrige innlegg fordi det var en del rosa i Regianøstet og da forsvinner sløyfene litt :) Ser veldig bra ut den komboen eg har nå også-Du får se litt senere :) 

Før eg hopper, eller kryper i dusjen skal eg svelge en kopp kaffi sammen med Ali
og etterpå er det bare velstand og KOS!

Håper dagen din også har vært fin? Formen på plass?
Klar for HELG??





KOS deg MASSE og ha
en EVENTYRLIG 
Herlig Fredag :) 






Go`klem fra ei Vibbedille i Helgemodus :) 

1 kommentar:

Sylvia sa...

Gratis til vinneren. Heldiggrisen . For disse fargene var skikkelig lekre.
Og oppskriften på disse sokkene også. Og du er selvfølgelig i gang.
Du kan jo gå med to forskjellige sokker av gangen også, du.
Nå har jeg skifta til kosetøy, og fylt opp et glass rødvin, så er FRÆDDA'N igang, selv om det er jobbing i morra. Må nyte det man kan, vet du.
Muligens jeg starter på et nytt prosjekt. Hvem vet? Må jo følge deg, vettu ;)
God kveld
Klem