lørdag 24. oktober 2015

6 Herlige Gratis Oppskrifter på en Flott Lørdag

Kate Alvis 2006

GOD MORGEN! I går kveld sovnet eg på vei ned på puta FØR kl 23! Eg var så trøtt at eg omtrent ikkje fant veien inn til soverommet :) Skjønte fint lite da eg våknet og det fortsatt var bekmørkt på soverommet og Ali ikkje lå i senga!
Når eg fikk summet meg litt kom eg jo på min tidlige retrett
i går og tenke at Joa eg har nok sovet lenge nå :)

Møtte Ali på badet og kl var halv 6! Han hadde ikkje lagt seg ennå hehe Han fixet kaffibrettet mens eg gne søvnen ut av øynene og me hadde noen koselige morgentimer sammen :) 

Har sittet her å plundret på en surferunde og funnet litt sånn småsnack og hvem liker vel ikkje vaffelkluter? Det er jo supre julegaver, ikkje det? Ser ut for at disse er heklet på en annen måte enn det eg har lært så disse MÅ testes ut!

Gratis

CraftandFun

En morsom ting om du har mange enkle
knapper som ikkje blir brukt!

Gratis Bilde Tutorial med engelsk og italiensk tekst-
Veldig enkelt :) 


Petra Wiedemann/ Knit Chic Melly

Disse har eg strikket for noen år siden,
eg elsker jo ribb og de var veldig enkle :) 

Fingerless Gloves
Gratis


Ann Weaver

Gratis

Str opp til 55"


Elaine Fitzpatrick

Husk at Smekker til Baby og små barn skal strikkes i bomull om det er til mat og i ull hvis det er pga sikling :)
Ull gjør at de ikkje blir så kalde på brystet + at det er praktisk å gjerne koke de i bomull som du bruker til måltider :) 

Midt inni teksten på innlegget som eg linker
til ligger det link til Pdf fil


Gina Michele

Dette strikket eg til den ene nevøen min da han var ganske liten og det ble brukt i mangen år!
Eg strikket det i tynn alpakka :) 

Gratis



Husker du dette bildet? Det sto på prosjektsiden at det var gratis sokkeoppskrift? MANGEN av dere har mailet meg fordi dere ikkje fant oppskriften, eg har gjort det eg kan og vært
i kontakt med Rowan, men oppskriften finnes
kun i det aktuelle bladet.

MEN, det eg ville med bildet var å vise de støvlettene!
Eg falt jo like mye for de som for sokkene og eg har jaktet på like støvletter og i går fant eg noen eg
syns lignet veldig BRA!

DISSE fant eg! Ble ganske forelsket hehe Det eg gjorde var
å sende det på Chat`enFacebook til Ali om at han måtte legge de i Ønskelisten på hans Zalando-konto og følge med OM og HVIS de ble nedsatt :)

Var litt i tvil om eg skulle ha brune eller disse svarte,
men tenkte at de svarte var mer anvennelige +
at de brune de hadde var lyse.

Nå når me har sittet her med kaffien forteller han at han kjøpte de og eg har de neste uke!! Det var årets Høstmote
og kom nok ikkje for salg før etter jul mente han og det er jo NÅ eg trenger de! Hihi Ble litt satt ut, men Happy Happy, så nå når skjørtet mitt er ferdig må eg nok i gang med noe lignende sokker som på det andre bildet hehe 



Herlig når morningene er så mørke at
me kan tenne masse lys!




Sånn ellers er blir vel dagen min sånn noenlunne SÅNN! HAHA

Eneste planen eg har, ja bortsett fra å utnytte det at eg er utsoven og skal strikke masse skal eg rydde rommet til Jr
og skifte på sengs hans!
Ja ryggen har sikkert godt av det(!?!?)

Deretter blir det dusj sammen med de nye Shampoene
og oljene som eg fikk på Floke Salongen :) 
Det er meldt regn og vind så valgmulighetene
er jammen ikkje mange hehe

Håper bare været i Kristiansand er sånn noenlunde slik at Solstråla kan vise Jr litt rundt omkring inne i sentrum
+ de skulle gå en lengre tur i marka :) 


Men nå skal eg ta å svinge meg og få gang slik at eg får utnyttet dagen maximalt!






KOS deg masse og ha
en SKJØNN lørdag
DU også :) 






Go`klem fra en meget fornøyd Vibbedille :) 

Ingen kommentarer: