fredag 2. oktober 2015

Tips til Enkle Strikketøy i Ferien-5 Herlige oppskrifter

Foto: Joji Locatelli

Av til kan det være godt å bare legge alle prosjektene ned i ei kurv og sette det bort for å starte på noe NYTT! Det passer så fint å gjøre det når man har FERIE, ikkje sant?
Da blir det liksom en enda mer velfortjent ferie hehe 
Er det noe me strikkere er mestre i så er det å finne unnskyldninger for å starte på noe nytt! Enig!?

Da er det bare å stupe i det, for her kommer 5 prosjekt som lar seg fullføre i løpet av de 9 dagene me har til rådighet
KOS DEG: 

Bilde over er nok et prosjekt fra Joji: 


Foto: Melanie Berg

Melanie Berg har utrolig mange lekre sjal 
og hun bruker mye flott struktur!


Foto: Nicki Hirsch

Skikkelig stilig heklet sjal!
Gratis!


Foto: Purl Soho

ÅÅåååå rillestrikk! Det er såååå herlig!
Lue for ALLE, dvs fra Baby til Voksen!
Gratis!



Foto: Purl Soho

Nok en NYDELIG lue fra PurlBee
Gratis!


Hvis du nå fikk litt panikk fordi du ikkje har det "Riktige" garnet til akkurat det du falt for så har butikkene åpent 
i morgen og du kan jo svinge innom på vei til hytta, ja hvis du er så heldig at du skal der i ferie :) 

Disse prosjektene er absolutt mulig å fullføre som sagt og da kan du legge bort alle det andre strikketøyene 
med god samvittighet :) Ingen vits å starte på noen store ting bare for ei uka for det er å produsere Ufo`er-
noe me har MER enn nok av, ikkje sant? *ler*


* * * * *

Føler meg litt GAL i kwell! MoHaaaaa
Eg droppet kwilen og gikk heller å tok meg en meget lang dusj(Ja selv med en WV-tank på 250 l så står Ali i fare for en kald dusj hihi) 
Er litt sånn huskaldt i dag så eg fant frem en pusj, men la 
i grunnen merke til at flere av de flanellpysjene som lå 
i skapet var ganske utvasket, dvs det er lite varme 
i de.....Hmmmm....DA kom eg på at eg har en HELT ny liggende fra julen i fjor! Ja den ble liksom ikkje bare brukt for den er SÅÅÅÅ stor haha Anyway, så fant eg den frem, med Røde Reisdyr og det hele, satte en hårstrikk i buksa og dro den over "dolly`ene" *skratter* NÅ har eg det sååå godt 
å varm her i kroken kan du tro!





KOS deg masse og ha en
Varm og God Haustkwell <3 






Go`klem fra ei Lykkelig Vibbedille ;) 

Ingen kommentarer: