torsdag 29. oktober 2015

Eg må bare DÅNE litt! -Lekre Oppskrifter i MIN gate!

Isabel Kraemer

Har sagt det 100`vis av ganger sikkert (lett overdrivelse),
men Isabel Kraemer designer ting som treffet meg hver eneste gang! Det er så sart og nydelig samtidig som det er stilrent og knalltøft! Går i "fella" hver eneste gang, garanter at eg kommer til å sitte som 97 åring og strikke som en gal på gamlehjemmet! Da først har eg garanter tid siden eg sikkert er for gammel for Pc og nettlandia hehe

Men ett ble samvittigheten noe letter, jepp for nå kan eg forsvare galskapen min med at eg legger opp til en trivelig
og fruktbar alderdom :) *Noterer*

Bildet over



WendyKnits

Hvis du liker å potle mye så er dette noe for deg!
Åååå så lekkert!




WendyKnits

For ikkje å snakke om dette da! *Dåner litt til*



Girly Knits

Disse var bare SUPERSØTE! Selvfølgelig kunne eg tenkt meg de selv! Helst alle variantene!



Ling Ryan

Siden det nærmer seg fort Jul passer det fint
å avslutte med noen søte Gnomer :) 



* * * * *

Nå venter eg snart min mor ramlende inn dørene, satser på at det blir en del strikkings iallefall, ligger litt bakpå med det skjørtet ser du......VIL HA DET !

Forresten, de ringte fra SUS i dag og eg kunne få komme på kirurgisk på mandag.......Tenkte lynkjapt at DET var eg ikkje klar for så eg fikk utsatt det til NESTE mandag,
så får eg se om eg møter opp HAHA *liker ikkje*


Da er det på tide å slenge seg over strikketøyet og krype godt opp i kroken min :) 




KOS deg deg og ha en
Suverent Herlig Kwell :) 





Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille :) 

4 kommentarer:

KK-HOME sa...

Nydelig fra Isabel Creamer, finnes detoppskrifter eller bøker laget av henne?

Vibbedille sa...

Har ikkje hørt om noen bøker, men du kan finne alle hennes design på ravelry, legg denne linken i adresse linjen og bare NYT!

http://www.ravelry.com/designers/isabell-kraemer

KK-HOME sa...

Tusen takk, det skal jeg gjøre. Takk for de to tipsene idag. Den skotske damen kjennte jeg til, har strikket noe av henne tidligere.
God kveld!

Barwitzki sa...

Fantastiske links med oppskrifter... tusen takk.
Ha en god kveld fortsatt. Klem fra Viola