torsdag 1. oktober 2015

Nydelig Strikk til Store og Små- 12 Oppskrifter

Foto: Alicia Plummer

Har jammen meg vært ganske så effektiv i dag skal eg si deg! I grunnen har eg potlet og gjort litt diverse rundt omkring her hjemme, nesten ALT utenom å tørke støv.....jo eg blåste litt på gulvet før Ali svingte støvsugeren.....Vurderer faktisk nå etterpå å lage meg ei god bøtte, sette på litt musikk 
og bare kjøre på og drite i alle vondter hehe 
ETTER det kan eg jo bare sette meg ned å starte Høstferie! 

YES! Det liker eg, men først må eg bare vise deg noe snadder som eg har funnet frem vettu, ja bare sånn at det ikkje bare er MIN liste som er snart like 
lang som minst 10 strikkeliv.....

Bildet over:


Foto: istex-Is

Hvis du tåler at en genser klør litt kan eg virkelig anbefale Lett-Lopi! Eg har en kjole i det garnet og eg kan love deg at DET er godt og varm, men ja, det stikker litt hihi



Foto: Joji

Du bør virkelig følge med på hva argentinske JOJI holder på med! EG blir bare mer og mer glad i hennes design 
og ikkje minst har hun veldig romslige modeller :) 

Som f.eks denne Old Romance
Opp til str 61,5"


Foto: Brooklyn Tweed/Jared Flood



Foto: Irina Dmitrieva



Foto: Joji

Husker du eg sa du må sjekke ut Joji? 



Foto: Cheryl Beckerick

Flott genser til en staut kar dette!
Gratis!


Foto:Ankestrick



Foto: Joji

Jadda, kjører på dagens siste Joji:


Foto: KatyTricot/Ekaterina Blanhard

Ahaaa så nusselig til en liten!


Foto: grasflecken 2015

Opp til str 50"


Foto: Purl Bee

Gratis!


Hvordan ser lista de ut nå?? Fryktelig HERLIG lang??
Man må jo selvfølgelig sikre alderdommen skal vites, man har da planer om både barnebarn og en haug med olderbarn-Ikkje det? Altså: MASSE strikkeGLEDE fremover og MASSE strikkekos! Ikkje gjør me en katt fortred heller her me sitter å klirrer med pinnene :)
Nei, me er noen herlige skapninger me strikker, ikkje det??

Joa, mulig me har en tendens til å la husarbeid være husarbeid, men AV OG TIL må man bare bite oss i det,
sånn som eg skal nå! Frem med bøtta og SKAPE enda MER strikketid :) Jepp, det er det eg skal :) 




KOS deg og ha en
STRÅLENDE Herlig
Ettermiddag :) 






Go`klem fra ei plutselig energisk Vibbedille .) 

2 kommentarer:

Mitt lille roterom sa...

Ja, her var det mye fint......som frister.
Særlig den Sweatshirt Sweater!! Rålekker!!
Ønsker deg en flott fredag.
Her går jeg på penicillin for lungebetennelse, men er på bedringens vei - heldigvis :) Tror ikke jeg har hostet i natt og det er godt!
Ønsker deg en flott fredag!

Klem fra Ann Elisabeth

Mitt lille roterom sa...

Ja, her var det mye fint......som frister.
Særlig den Sweatshirt Sweater!! Rålekker!!
Ønsker deg en flott fredag.
Her går jeg på penicillin for lungebetennelse, men er på bedringens vei - heldigvis :) Tror ikke jeg har hostet i natt og det er godt!
Ønsker deg en flott fredag!

Klem fra Ann Elisabeth