fredag 9. oktober 2015

Tøffe Tøfler-Supre Julegaver - Oppskrifter

Foto: Bonita Pattern

Tøfler er slettes ikkje hva det en gang var, nei nå er jo sprøere jo bedre og man kan heller ikkje få for mange! 
Før fikk man gjerne et par "skikkelig" til jul og de skulle brukes til det ikkje var mer igjen. Eg ser på det veldig anderledes, for tøfler er som alt annet man strikker, man kan da slettes ikkje få FOR mange?? De må jo stå i stil med dagens pysj, ja akkurat slik som ullsokkene må-derfor er det sååå bra at det er 7 dager i uka og 365 i året, det er bare 
å fylle opp skuffer og skap med tøfler 
i alle kreasjoner og farger ;)

Hva med å hekle et par Crocodile Stitch Boots 
til ho Bestemor i år?
Ja eg tror faktisk hun hadde satt veldig stor pris på disse :) Morsomme er de også :) 


Foto: Tiny Owl Knits

Eller hva med et par skikkelig kule Moonkoosa Boots 
til den halvgalne tanta på 62?
Man blir da slettes aldri for gammel til å ha det gøy, 
ja selv i go`stolen :) 


Foto: mamashee

Kanskje et par litt elegante Audrey Boots til 
den noe prippne kusina?


Foto: Monique Rae

Han far i huset må nå iallefall få 


Foto: Julie Weisenberger

Kanskje hu svigermor trossalt fortjener et par snåle Malabrigo Loafers


Foto: Lorin Jean

Til slutt kan den søte niesa få et par 

Se DER du, nå hadde du jammen meg mange gaver under treet allerede! Jammen ikkje verst det, dette er noe du lett fixer på noen dager :) 
Fnn fram garn, heklenål og pinner, det er......

....FREDAG! 
JuHuuuuuu :) 



Nå begynner det virkelig å bli kaldere altså! Var iskaldt i stua da eg sto opp halv 8! Gradene viste 6 varme, men det var jaggu ikkje mye varme i de så her pakket eg meg inn i godt teppe og kjørte på med varm kaffi :) 

Høstferien er snart ved veis ende og på mandag er det skole og hverdag igjen, neste ferie er ikkje før Juleferien! 
I år blir den ferie ganske lange faktisk og det er så koselig :) Da får ungene være hjemme nesten 1 uke å glede seg til Julaften :) Dvs me får mange bakedager sammen :) 

Formen i dag er sånn "kom si kom sa" og eg tror nok at gutta her får ta ansvaret for å få helgekose i hus mens eg sitter her å suller :) Begge sover ennå så eg 
nyter litt Me-Time på kwisten :) 

Håper du har det bra og at dagen din blir alt du 
måtte ønske og håpe på :) 





KOS deg og NYT en
Flott fredag og Ha
ei Herlige Helg :) 





Go`klem fra ei helgeklar Vibbedille :) 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Legger du ut oppskrifter el selger du dem?

Vibbedille sa...

Linker til oppskrifter ;)
Klikk på den utheva skriften :)